Re: Stagnacja w związku

1. Data: 2010-06-02 15:04:16

Temat: Re: Stagnacja w związku
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 16:00, Marchewka <s...@g...pl> wrote:
> Ogladalam wczoraj odcinek "Klubu szalonych dziewic" - glupie to, jednak
> wywolalo u mnie pewne refleksje... Odcinek poswiecony byl m.in.
> zdradzie. I tak mi sie nasunelo, ze jednak po dluzszym czasie, w zwiazku
> z pewnym stazem, ucieka gdzies ta pasja, szalenstwo, pozadanie. Praca,
> dzieci, obowiazki, ciagla pogon, stanie godzinami w korkach (Wa-wa...),
> zmeczenie, niewyspanie. Jakos to pozadanie tak na 10 miejscu jest. Nieco
> mnie to przeraza...
> Z wiadomych przyczyn pimpus i Iksela niech sie powstrzymaja od wypowiedzi.
> [...]

z rodzina, to sie najlepiej wychodzi na fotografii

J-itede...

2. Data: 2010-06-02 15:18:57

Temat: Re: Stagnacja w zwiazku
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
u.googlegroups.com...

> z rodzina, to sie najlepiej wychodzi na fotografii

ups to wspolczuje takiego podejscia do tematu.

Powiem co ostatnio rozumiem
- moze sie przyda bo akurat mam w to wglad.

Rodzina, bliscy to bardzo wazne "obiekty" w zyciu czlowieka.
To dlaczego czesto/czasami ma sie z tym problemy?
Bo to co wazne i istotne jest czasami trudne.

Wiec w zyciu z rodzina, znajomymi, pojawia sie czasami problem.
Wyjsciem jest _nauczyc_ sie _rozwiazywania_ problemow.
Staniecie im twarza w twarz. Nauczenie sie odkrwania ich zrodla.

Stwierdzenie "wychodzi sie najlepiej na obrazku" to
zwyczajna ucieczka od tematu. Mozna uciekac ale
tracimy ogromna czesc rzeczywistosci. No i nabieramy
porzekonania ze z zasady sie nie uda.

A jednak jest pozytywne rozwiazanie.
Niekoniecznie latwe. Niekiedy bardzo trudne. Ale jest.

Pozdr,
Druch

3. Data: 2010-06-02 16:19:07

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 17:18, "Odmieniony Druch" <e...@n...com> wrote:
> [...]
> porzekonania ze z zasady sie nie uda.
>
> A jednak jest pozytywne rozwiazanie.
> Niekoniecznie latwe. Niekiedy bardzo trudne. Ale jest.

No właśnie ty uciekłeś od tematu który nakreśliła marchewka a
raczej sprytnie z niego wylawirowałeś.
Jak wiec ma się twoja mniemanologia:'' nauczyć się rozwiązywać
problemy''
w odniesieniu dla wypalenia w związku pierwotnego...lub chociażby
późniejszego pożądania? hę?
Jak na razie to polityka politykę polityką pogania u ciebie,
sprowadzasz zagadnienie do jakiś górnolotnych frazesów bez
głębszej zawartości. ;))))
No Druuuu... rusz emocjami jakiemiś. ;)

4. Data: 2010-06-02 16:31:00

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 17:04, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> z rodzina, to sie najlepiej wychodzi na fotografii
>
> J-itede...

Żeby w rodzinie bylo dobrze to każdy musi przyjąć taki punkt widzenia:
Parafrazując słowa pewnego prezydenta.
''Nie pytaj co rodzina może zrobić dla ciebie, ale co ty możesz zrobić
dla rodziny" - i wtedy będzie dobrze
nawet jeśli odnieść na pole alkowy :)

5. Data: 2010-06-02 21:12:03

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 18:31, azi <r...@v...pl> wrote:

> [...]
> Parafrazując słowa pewnego prezydenta.
> ''Nie pytaj co rodzina może zrobić dla ciebie, ale co ty możesz zrobić

sa trzy podstawowe elementy udanego zwiazku:
-po pierwsze poczucie humoru
-po drugie duze poczucie humoru
-po trzecie bardzo duze poczucie humoru

w konkluzji, jak najwiecej milosci i oddania, i zero roszczen

J-....

6. Data: 2010-06-02 21:22:25

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:12, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> -po drugie duze poczucie humoru
> -po trzecie bardzo duze poczucie humoru
>
> w konkluzji, jak najwiecej milosci i oddania, i zero roszczen

Zgadzam się oprócz 'zero roszczeń'
Związek w definicji niesie prawo do
obopólnego roszczenia pewnych zobowiązań, zwłaszcza imho, jeśli ma być
udany.
Jak choćby: Piwo z kolegą owszem, ale(roszczenie)
nie na całą noc trzy razy w tygodniu.
To oczywiście hipotetycznie ale
blisko mojemu myśleniu.

7. Data: 2010-06-02 21:38:42

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:22, azi <r...@v...pl> wrote:

> [...]
> udany.
> Jak choćby: Piwo z kolegą owszem, ale(roszczenie)

Ja bym to nazwał raczej jakimiś ogólnie przyjętymi zasadami wspólnego
życia, bycia razem. Pewnymi uwarunkowaniami czy normami społecznymi.
Roszczeniem byłaby na przykład postawa: "laska, stringi w dół i na
stół" - trzy razy dziennie. I codziennie. :)))))))))

Ale i tak humor rozbraja wszelki miny i inne torpedy. Umieć śmiać się
z siebie, do siebie, ze sobą - coś w tym jest.

k.

8. Data: 2010-06-02 21:46:43

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:22, azi <r...@v...pl> wrote:

> [...]
> udany.
> Jak choćby: Piwo z kolegą owszem, ale(roszczenie)

bede sie upieral ze zero roszczen
kompromis tak, ale nie wymagania
zawsze mozna sie "wyslizgac" ze skladanych obietnic.
poza tym zgadzam sie ze piwo, nie na cala noc, i nie trzy razy w
tygodniu.
co innego dobre wino, w towarzystwie urodziwych i milych dam.

J-.....

9. Data: 2010-06-02 21:48:19

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:38, koleszka <k...@o...eu> wrote:

> [...]
> Roszczeniem byłaby na przykład postawa: "laska, stringi w dół i na
> stół" - trzy razy dziennie. I codziennie. :)))))))))

To nie roszczenie!
To łamanie minimum humanitaryzmu do przysługującego maximum 5
dniowego bólu głowy!
To bez kozery podchodzi pod trybunał w Strasburgu ;)))

> Ale i tak humor rozbraja wszelki miny i inne torpedy. Umieć śmiać się
> z siebie, do siebie, ze sobą - coś w tym jest.
>
> k.

No tak tylko weź się śmiej jak ci przez naście lat
kulkami ze skarpetek terytorium znaczy ;)))

10. Data: 2010-06-02 21:50:44

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:46, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> tygodniu.
> co innego dobre wino, w towarzystwie urodziwych i milych dam.

I ty to___ ;)____zapewne masz w umowie związkowej --naczy te wino i
panie?

Re: Stagnacja w związku
Ostatnia akcja Izraela