Stan po anginie, a nocne poty

1. Data: 2005-03-08 08:59:25

Temat: Stan po anginie, a nocne poty
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ubiegłą środę lekarz stwierdził u mnie anginę ropną, dostałam antybiotyk i
przez dwa dni niemalże "umierałam" usiłując zbić temperaturę dochodzącą do
40,4 st. C.
Na szczeście ten koszmar już minął, temperatura w normie, pozostało tylko
lekkie osłabienie. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa. W czasie gorączki
pociłam się "standardowo", że tak to określę - czyli tak, jak to w tym
stanie bywa.
Najgorsze nastąpiło już po - pierwsza noc bez gorączki to 6 zmian bielizny
nocnej w ciągu 6 godzin! - budziłam się zlana zimnym potem, a piżamy można
było wykręcać, nie lepiej przedstawiał się stan kołdry, poduszki i całej
pościeli.
Od piątku - dnia spadku gorączki - do dziś - nie ma nocy, podczas której nie
musiałabym się przebrać. W dzień funkcjonuję normalnie, wychodzę na dwór,
wszystko jest ok, a w nocy te nieszczęsne poty - na szczęście już nie w
takim nasileniu jak opisane powyżej.
Dodam, że w pokoju z pewnością nie jest za gorąco, sama też nie mam już
podwyższonej temperatury.
Co może być przyczyną i czy należy się tym w ogóle przejmować?

Pozdr. Ewa

2. Data: 2005-03-08 09:06:37

Temat: Re: Stan po anginie, a nocne poty
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

<ciach>

Ewa a jaki antybiotyk dostalas? Przypomina mi to jak ja przechodzilam
anigine i wlasnie biorac antybiotyk nie wiem jakos dziwnie pocilam sie
okropnie w nocy.

JoannaP co leczy ropna u corki i cholera ja bierze. A swoja droga jak
dziecko kaszle i slychac ze cos sie odrywa warto podac mucosolvan?

3. Data: 2005-03-08 09:46:24

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia71" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ewa a jaki antybiotyk dostalas? Przypomina mi to jak ja przechodzilam
> anigine i wlasnie biorac antybiotyk nie wiem jakos dziwnie pocilam sie
> okropnie w nocy.

Mam dwa gramy amoksyciliny na dobę (Duomox)

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-03-08 17:58:31

Od: Procki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W on wtorek, 8 marca 2005 10:46 sat down, had a good think and... wrote:

> Użytkownik "Lusia71" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam dwa gramy amoksyciliny na dobę (Duomox)

Niestety nie znalazłem w sieci ulotki duomoxu, więc jedyna rada, jakiej mogę
udzielić to ta:
Może dobrym pomysłem byłoby zgłoszenie tego lekarzowi i ewentualna prośba o
zlecenie morfologii.

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia,

Procki

5. Data: 2005-03-08 23:39:12

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to moze byc po lekach, tak se mysle i faktycznie, również jest chyba
prawdopodobienstwo ze cos z tarczyca, ale tak ogólnie to z tym poceniem
ciezka sprawa ja pytałem o to pare razy nawet swoich lekarzy i ogólnie nikt
nic nie wie, czasem to chyba poprostu rozregulowana termoregulacja jest po
przebytych goraczkach

6. Data: 2005-03-09 07:53:04

Od: "Andi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dwa gramy amoksyciliny na dobę (Duomox)
>
> Pozdr. Ewa

Tez niedawno przechodzilem angine, leczylem sie Duomoxem i faktycznie
zauwazylem wzmozone pocenie sie w nocy - byc moze to zwiazane z dodatkowym
lekiem (Nurofen Antigrip) jaki dostalem na goraczke (38,5) ale tak bylo,
dopiero kilka dni po zaprzestaniu brania antybiotyku uspokoilo sie.

gdzie w internecie znajde ilustracje anatomii dloni
chore oko
R.Voll
Dermatolog
nabial a wypryski