Re: Stare rozstępy

From: Juanitos <j...@p...me.uk>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Stare rozstępy
Date: Sun, 22 Apr 2007 10:57:33 +0200

x...@o...pl napisał(a):
> Mam dość stare rozstępy na ramionach i biodrach, efekt wahania
> wagowego. Liczą sobie od 5 do 2 lat. Zdaję sobie sprawę, że w tej
> chwili żaden krem nie zlikwiduje ich, ale powiedzcie proszę, czy
> stosując jakiś z nich (stosuję Elancyl na rostępy), jest szansa na
> wyrównanie i wygładzenie ich ? W tej chwili stosując wspomniany krem
> po 2 tygodniach widzę różnicę. Mianowicie rozstępy spłyciły się nie
> znacznie. Czy jest szansa, że przy reguralności nie tylko wybieleją
> (po tylu latach wciąż są fioletowe - te na ramionach), ale i skóra
> stanie się gładka ? Dziękuję za odpowiedź.

Widziałem dużą poprawę po sporych dawkach oleju lnianego tłoczonego na
zimno (w kapsułkach oczywiście)ale to dawki 1000mg 4 x dziennie. Jak się
nie poprawią rozstępy, to na pewno poprawi się gospodarka lipidowa.
Oczywiście jak możesz przełknąć olej luzem :-) to jak najbardziej 3 do 5
łyżek dziennie.Problem gdzie w Polsce kupić olej luzem ? Kapsułki z
dobrego gatunkowo oleju można kupić w USA w firmie Puritan's Pride.
Olejem można też smarować zmiany...

Pozdrawiam
Juanitos