Re: Stare rozstępy

From: Juanitos <j...@p...me.uk>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Stare rozstępy
Date: Sun, 22 Apr 2007 12:06:04 +0200

Jurek napisał(a):
> Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> Uważam, że olej lniany nie jest zdrowy. A nie "załatwi" Twoim sposobem olej
> z oliwek, który jest o niebo bardziej przyswajalny...?
> Pozdrawiam Jurek M.

Nie wiem, nie mam doświadczenia. Olejem lnianym leczy się (stosuje się)
w niemieckich klinikach przy oparzeniach twarzy spowodowanych benzyną
(wypadki samochodowe, lotnicze). Podobnie w Rosji. Olej lniany ma jakieś
szczególne (poza powszechnie znanymi) właściwości dla tego typu
przypadków, ale musi być tłoczony na zimno.

Juanitos