Staropolskie stylowe komplety do ogrodu

11. Data: 2006-06-04 09:18:52

Temat: Re: Staropolskie stylowe komplety do ogrodu
Od: "MisiekK" <m...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e5s6ds$hum$1@inews.gazeta.pl...
> Hehe Więc luzuje.

Na innych grupach po prostu przyjęło się, że takie ogłoszenia
są oznaczane w temacie słowem [market] i tyle.
Ogranicza to za pomocą filtrów zamianę grupy dyskusyjnej w spis ogłoszeń.
--
MisiekK

12. Data: 2006-06-04 09:29:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MisiekK" <m...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> są oznaczane w temacie słowem [market] i tyle.
> Ogranicza to za pomocą filtrów zamianę grupy dyskusyjnej w spis ogłoszeń.

Nie czytałeś opisu grupy? ogłoszenia związane z tematyką są dopuszczalne.
Może tylko bardziej elegancko byłoby zrobić oznaczenie w temacie postu:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-06-04 10:36:23

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał
> Wiesz Pan doskonale , że w tartaku tego coś nie Znajdziesz nigdzie w Polsce.
> Zadałeś pytanie troszkę takie sobie ...
> Tego typu drewno jest bardzo cenne nie powiem ile za jeden metr   szesćienyy
> bo by was z nóg powaliło.
> Jeżeli ktoś zadaje takie pytania to albo nie ma pojęcia albo polemizuje, ale
> tak podziw za odwagę, czytasz Pan tą grupę  albo pzeglądasz, a to jest
> zasadnicz  różnica!
> Tak czy tak jest Pan grupowiczem i jak powiedziałem wcześniej z poważaniem
> dla wszystkich sam jestem w tym (nałogu):)

Nie zadałem żadnego pytania.
Forum czasem czytam, czasem coś napiszę, zasadniczo moje zainteresowania
ogrodnicze kierują mnie na forum bambusy.pl.
Wiem doskonale, że w tartaku drewna z wymienionych nie znajdę.
Wie to z całą pewnością większość na tym forum.
Dlatego mentorskie zdanie:
"To co Pan wymienił to w większości są drewna egzotyczne"
zasługuje na żart o ile się komuś chce.

Więcej luzu faktycznie
calvi

14. Data: 2006-06-04 11:45:08

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Policzmy. Jeśli deska grubości około cala z np. cocobolo
> kosztuje 39 dolarów za stopę kwadratową, a na metr sześcienny
> wchodzi około 424 stóp kwadratowych przy takiej grubości,
> to koszt byłby ponad 16 i pół tysiąca dolarów. Tylko kto kupuje
> takie drewno w metrach sześciennych?
>
> Ale nie uzyskałem w końcu odpowiedzi na dręczące mnie pytanie,
> czy naprawdę wykonujesz te komplety z drewna dowolnego rodzaju?
> I czy na pewno w dowolnych wymiarach? Jakbym sobie zażyczył
> stół czterowymiarowy? Albo nawt trójwymiarowy, ale wysokości
> jednego mikrona? :-)
A dajżesz Pan pokój . Najgorzej to robić mebel dla domowego filozofa
:-(

15. Data: 2006-06-04 12:25:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> A dajżesz Pan pokój . Najgorzej to robić mebel dla domowego filozofa

Jakiego filozofa??? Po prostu matematyka. :-)

A dla uściślenia, meble ogrodowe (i nie tylko) robię sobie sam.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2006-06-04 14:16:00

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Jakiego filozofa??? Po prostu matematyka. :-)
Też jestem matematykiem :-) , ale niekoniecznie na forum ogrodniczym .
Tośmy sobie pogadali ; nie ma to , jak spotka się dwoje ludzi
renesansu ;-))). Może przeniesiemy się do właściwej grupy z
dyskusją o 4 wymiarze ? Jako następny temat proponuję może coś z
geometrii różniczkowej , topologii czy co tam się nawinie , ale to
już może nie tu . Tu wolałabym jak inni - o kwiatkach , badylach ,
krzakach i meblach ogrodowych :-) Przyjemna grupa po prostu :-) , może
nie "mieszajmy"(rus.) :-)

17. Data: 2006-06-04 18:36:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ps.com Użytkownik
<i...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> już może nie tu . Tu wolałabym jak inni - o kwiatkach , badylach ,
> krzakach i meblach ogrodowych :-) Przyjemna grupa po prostu :-) ,

Hejka. Facet. Ty chyba nie rozumiesz, że Michał jest łowcą absurdów i
tym podobnych nielogiczności, które zdarzają się w postach. :-)
Pozdrawiam łopatologicznie Ja...cki

18. Data: 2006-06-05 06:45:34

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Jun 2006, Michal Misiurewicz wrote:

> I czy na pewno w dowolnych wymiarach? Jakbym sobie zażyczył
> stół czterowymiarowy?

Ja mam dla Ciebie stol czterowymiarowy. Moze byc sosnowy fornirowany
orzechem?

> Pozdrowienia,
> Michał

Pozdrawiam.

D.P.

19. Data: 2006-06-05 10:55:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a):
> Ja mam dla Ciebie stol czterowymiarowy. Moze byc sosnowy fornirowany
> orzechem?

Jak widać zanika tradycja, fornir orzechowy na sośnie?
Niby można, ale ... sosnowy fornir to jeden z najpopularniejszych.
:-)
Jak do tej pory to dominowały okleiny z mahoniu, teaku, okoume, orzecha,
hebanu, palisandru i od paru lat tego co wymienił Michał, tyle że
wczesniej one wystepowały pod "uniwersalna" nazwą najczęsciej. To
dopiero teraz sie rozróznia mnogość gatunków.
pozdr. Jerzy

schną piwonie
dziki chmiel
NIE WIEM...