Starość

91. Data: 2010-09-09 09:51:22

Temat: Re: Starość
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i6a9dq$m0e$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

g2000vbm.googlegroups.com...

> To się często nazywa "dorabianiem ideologii do faktu"

Czy Ty te odpowiedzi losujesz ze slownika, czy masz gotowa liste i bierzesz
kolejno?

Tu go nie poszukujesz.

92. Data: 2010-09-09 09:51:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

g2000vbo.googlegroups.com...

> Nie widac szczerosci w tej wypowiedzi.
A- to już zależy, KTO patrzy:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

93. Data: 2010-09-09 09:52:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

g2000vbo.googlegroups.com...

> A- to już zależy, KTO patrzy:-)

Sam jej nie widzisz.

94. Data: 2010-09-09 09:54:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 9 Wrz, 11:22, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

>To ja już może panom podziękuję...

Szkoda, z samym Chironem dretwo jest.

>Poczytam jednak z zaciekawieniem. ;-)

Nie licz na nic wiecej poza nuda.

95. Data: 2010-09-09 09:58:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości grup
g2000vbk.googlegroups.com...

> Jednak ja tego tak nie odebrałem.

Kwestia braku poczucia humoru - juz dosadniej tego nie moge ujac, ale
probowalem delikatniej, bez skutku.

> Sygnalizowanie mu, że to jest nieprawda-

Co nieprawda, ze ironia Cie w dupe zre i mimo to jej nie czujesz?

Dramat...

96. Data: 2010-09-09 10:01:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

g2000vbo.googlegroups.com...

> Sam jej nie widzisz.
Właśnie o to mi szło: Ty wiesz lepiej, co ja myślę, czego poszukuję lub nie.
Stąd pytanie: czy masz wizje i co je wywołuje? Gdzie to kupujesz?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

97. Data: 2010-09-09 10:03:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właśnie o to mi szło: Ty wiesz lepiej, co ja myślę, czego poszukuję lub
> nie. Stąd pytanie: czy masz wizje i co je wywołuje? Gdzie to kupujesz?

Czytam co piszesz, za darmoche.

98. Data: 2010-09-09 10:11:19

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 11:54, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Szkoda, z samym Chironem dretwo jest.

> Nie licz na nic wiecej poza nuda.

Nie chcę, żeby wyszło, że wsadziłem kij w mrowisko, a teraz się
napawam efektami. W myśl starej zasady: "gdzie dwóch się bije, trzeci
korzysta".
Więc nie bijcie się panowie, nie bijcie.

k.
- podżegacz... ;-))

99. Data: 2010-09-09 17:17:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości grup
g2000vbk.googlegroups.com...

> [...]
> korzysta".
> Więc nie bijcie się panowie, nie bijcie.

Eee- od razu bicie. Tak tylko sprawdzałem, jak bardzo śmiesznie zachowa się
kolega Ghost. Mnie już wystarczy- teraz już we wszystkim, co tylko napisze-
zgadzam się z nim. Czuję się pokonanym i pobitym. Niech nam Ghost świętuje
zwycięstwo:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

100. Data: 2010-09-09 17:26:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się kolega Ghost. Mnie już wystarczy- teraz już we wszystkim, co tylko
> napisze- zgadzam się z nim. Czuję się pokonanym i pobitym. Niech nam Ghost

Na miejsce pochowku Milosza tez sie zgadzasz?

Jak wyzbyć się emocji? Zacznij prace w korporacji!
Uroda świata
Re: Wnerw
Bardzo Wazne Info dla Panslavisty
Coby nie przeoczyć