Re: Starość

1. Data: 2010-09-07 16:47:12

Temat: Re: Starość
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message news:...

W życiu też mnie nudzi, dlatego nie zostałem pastorem. Z religią pożegnałem
się w siódmej klasie szkoły podstawowej. I nie jestem żydem, ani Żydem, ani
mośkiem chazarskim, ani Chazarem. Jestem Polakiem na obie nogi, ze chrztu (z
wody) katolikiem, ale poza kościołem.
Jestem człowiekiem wolnym od zabobonów, ale ze sporą porcją wiedzy na
temat różnych religii bez potrzeby jej poszerzania czy jakichkolwiek zmian.
Stąd był mój głośny protest na temat czynu Syli.