Statuty

1. Data: 2003-03-16 11:34:43

Temat: Statuty
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! :-))

Czy moze ktos z Was posiada lub ma dostep do fragmentow Statusow dotyczacych
niepelnosprawnych studentow na wyzszych uczelniach?
Potrzebuje zapoznac sie z nimi, bo mam okazje na zmiany w statucie dot. ON u
mnie na Uczelni. Moze sa lepsze rozwiazania na innych Uczelniach w sprawie ON i
moze da sie je zastosowac?
To jest sprawa dosc pilna i jezeli mozecie mi pomoc, to prosze o maile na
priv.

Z gory dziekuje.
Pozdrawiam

- Frank

2. Data: 2003-03-16 12:58:10

Temat: Re: Statuty
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie na Uczelni. Moze sa lepsze rozwiazania na innych Uczelniach w sprawie
-------------------------------
Spróbuj poguglować określenie "studenci niepełnosprawni". Google dają
ponad 3000 odpowiedzi, jest więc w czym szukać. Nie podajesz jednak nazwy
Twojej uczelni, a bezsensownym byłoby cytowanie stron czy też treści
dotyczących Twojej uczelni...
Pozdrawiam
Zbig AG

3. Data: 2003-03-16 14:44:27

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie podajesz jednak nazwy
> Twojej uczelni, a bezsensownym byłoby cytowanie stron czy też treści
> dotyczących Twojej uczelni...
> Pozdrawiam
> Zbig AG

Co prawda jestem juz absolwentem ale z Uczelnia jeszcze sie nie rozstalem.
Chodzi o AE w Poznaniu. Ale mysle, ze rodzaj Uczelni jest tu najmniej
istotny.
Chodzi mi o konkretne rozwiazania do zaadaptowania, a czasu nie mam za duzo.

Pozdrawiam
Frank

Strona SamiSobie - list na grupe
Strona SamiSobie - list na grupe