Re: Statystyczny Polak

From: Ed <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Statystyczny Polak
Date: Mon, 09 Jul 2012 13:08:06 +0200

W dniu 2012-07-09 12:54, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> W zakresie własnych jestem w stanie śmieć i próbować zdołać, a jak u
> Ciebie z potencjalnymi możliwościami odwiążania ? ;)
>
> Dębska

No cóż, Wasze własne możliwości intelektualne oraz zdolność do
rzetelnej i obiektywnej oceny są trochę już jakby odsłonięte.
I nie jestem pewien, czy można byłoby tu oczekiwać czegoś więcej.
A już pewnie nie przełomu, że może to jednak nie tylko sami Polacy
zepsuli opinię Ukrainkom i same pokrzywdzone także miały w tym jakiś,
być może nawet wyczuwalny, tudzież dość istotny czy znaczący, jeśli nie
wiodący czy tez może decydujący udział ;>