Statystyka bierzaca

21. Data: 2013-09-21 20:52:26

Temat: Re: Statystyka bierzaca
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:523d4a01$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> stwierdzil, ze kobiety wylacznie wymieniaja sie emocjami, nie dyskutuja o
> czyms, tylko wymieniaja, w dodatku nie wsluchuja sie w tresc tego co
> druga,
> czy trzecia opowiada).
>
> A tera zeby mnie tu nikt belki w oko nie wsadzal: czy zastanawial sie ktos
> Was czy czlowiek dziala na zasadzie reagowania na bodzce/sytuacje czy
> realizowania wczesniej zalozonego planu, a moze oba w jakims procencie?
>
> Pytanie troche podchwytliwe, albowiem przygotowanie planu moze byc owa
> reakcja i wowczas wydaje mi sie, ze taki plan jednak jest tylko reakcja.

No i caly misterny plan poszedl piz...

22. Data: 2013-09-21 21:17:39

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

..

> Zadna sztuka nie niesie obowiazku podobania sie.

obowiązku nie ma - ale bywają takie sztuki, że .....
:)))))

> Nie kombinujcie, a nie bedziecie kombinerkami.

łatwo innym radzić - ale lekarzu lecz się sam :)))))

23. Data: 2013-09-21 21:22:22

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 19:04, Przemysłąw Dębski pisze:

> Byłem dziś w lesie i widziałem sromotnika zerwanego ale wyrzuconego. Jak
> ktoś zainteresowany mogę powiedzieć gdzie on leży.
>
> Dębska

alesz ja rzyję!!! dzióbasku ;)

24. Data: 2013-09-21 21:27:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

obowiązku nie ma - ale bywają takie sztuki, że .....
:)))))

>łatwo innym radzić - ale lekarzu lecz się sam :)))))

ano lecz sie

25. Data: 2013-09-21 21:28:25

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 21:17, kali pisze:

> obowiązku nie ma - ale bywają takie sztuki, że .....
> :)))))

to ja! to ja! to ja! ;))))))))))))))))))))))))

> łatwo innym radzić - ale lekarzu lecz się sam :)))))

Kępiński zautodiagnozował, że na najwymyślniejsze hipochondrie
cierpią właśnie madicuy ;)))))))))))))))))

26. Data: 2013-09-21 21:44:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kępiński zautodiagnozował, że na najwymyślniejsze hipochondrie
> cierpią właśnie madicuy ;)))))))))))))))))

To z nadmiaru wiedzy. Mysle, ze z czasem gdy dowiadujemy si eo roznych
istniejacych na swiecie chorobach, to co jakis czas przerazaja nas okreslone
symptomy - podejrzewamy, ze to "to". Jak juz wiele razy tu pisalem strach
sie dobrze sprzedaje.

27. Data: 2013-09-21 22:03:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 września 2013 20:52:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> No i caly misterny plan poszedl piz...

Hehe, no przeciez masz reakcje.
Se zinterpretuj, czemu takie i kto co planowal :)

28. Data: 2013-09-21 22:15:27

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> to ja! to ja! to ja! ;))))))))))))))))))))))))

oczywista :))))))))

> Kępiński zautodiagnozował, że na najwymyślniejsze hipochondrie
> cierpią właśnie madicuy ;)))))))))))))))))

bo skoro ktos ma problemy
to stara sie je rozwiazać

jeśli nie wierzy we "własne" możliwości
to szuka pomocy w tzw. wiedzy naukowej

wtedy zazwyczaj problemy zostaja ładnie/mądrze
nazwane odp. sklasyfikowane i omówione -
ale nie rozwiązane - bo do tego trzeba ...
:))))

29. Data: 2013-09-21 22:24:50

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-21 22:15, kali pisze:

> [...]
>
> wtedy zazwyczaj problemy zostaja ładnie/mądrze
> nazwane odp. sklasyfikowane i omówione -
> ale nie rozwiązane - bo do tego trzeba ...

zobacz sobie jak fajno tańcujo z gwiazdami

https://www.youtube.com/watch?v=v8nSaydD3s8

i do zoba :)))))))))))))))))

30. Data: 2013-09-22 11:51:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Hehe, no przeciez masz reakcje.
>Se zinterpretuj, czemu takie i kto co planowal :)

Aić.

No właśnie
Wiesiek robim symulacje
Zdrajcy