Statystyki złudny czarze...

71. Data: 2013-03-12 22:24:51

Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:33:23 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Hmm- napisałem- nie po raz pierwszy- że sam wiele razy obserwowałem, jak
> nienawiść, brak przebaczenia- tworzy raka. Nie jest to tylko moja koncepcja-
> a właściwie w ogóle nie jest ona moja w sensie odkrycia. Oczywiście- ani
> ja,ani chyba nikt obserwujący takie sytuacje nie twierdzi, że ZAWSZE tak
> jest, ani też, że w danej sytuacji NA PEWNO to nienawiść spowodowała raka.
> Byłaż by to arogancja- rzeczywiście. Ja ze swoich obserwacji potwierdzam
> taką tezę. Jednocześnie mam w sobie na tyle pokory by wiedzieć, że po prostu
> mogę się mylić.

OK. Z poprzedniej Twojej wypowiedzi wynikało, że jesteś o czymś całkowicie
przekonany, dlatego też ośmieliłam się 'dać głos' :)

> Ponieważ zajmuję się ribertingiem- a w Polsce w tym ruchu
> dość dużą wagę przykłada się do procesu wybaczania- wydaje mi się, że wiem,
> o czym piszę. Oczywiście- daleko mi do bycia ekspertem- to chyba jasne.

W to nie wnikam. Bycie bądź nie bycie ekspertem nie ma tu znaczenia.
Chodziło mi raczej o to, że w niektórych kwestiach należy zachować sporą
ostrożność nim stwierdzimy coś z _całą pewnością_...

M.

72. Data: 2013-03-12 22:26:37

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:37:41 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Przestan, przestan...

Jeszcze nie zaczęłam...

M.

73. Data: 2013-03-12 22:30:07

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:40:16 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Każde uczucie, głęboko ryjące w naszej podświadomości- tworzy okreslone
> myslokształty. Zapraszam do lektury Louise L. Hay- pisze dość łatwo, ale
> jednak warto przeczytać. Podkreślam: kazde ma soje, charakterystyczne dla
> siebie myślokształty.

Czytałam...

M.

74. Data: 2013-03-12 22:34:15

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:32:13 +0100, Ikselka napisał(a):

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Nie widze tego jako uogólnianie, lecz raczej jako wyszczególnianie

Uogólnienie i ograniczenie zarazem. Tak to odczytałam.
Uogólnienie, jeśli chodzi o raka (każdy rak to choroba nienawiści).
Ograniczenie - do uczucia nienawiści.

> - a ono
> jest słuszne tak czy tak.

IMO to tylko słuszna cząstka większej, znacznie bardziej złożonej całości.

M.

75. Data: 2013-03-13 06:45:25

Temat: Re: Statystyki z?udny czarze...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> nie wiem chiron jak to się stało. musi mój czytnik w kgb rabotejet
> i ciebie szpiegujet

Sa dwie mozliwosci, chiron nie wie w ogole jak sie obsluguje KF, a druga, ze
wie, tylko to taka zagrywka pod publike, ze niby bardzo sie starasz, zeby
Cie widzial. Czyli, ze jestes oszustka, mimo, ze on nie chce miec z Toba
zadnych kontaktow. Straszno nedzo z tego chirko, bo przeciez kazdy moze
sprawdzic, ze nie zmienialas adresu. Kolo bez manipulowania na temat innych
chyba nie potrafi przebrnac przez dlugi dzien.

76. Data: 2013-03-13 07:03:05

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-13 07:45, Ghost pisze:

> [...]
> przeciez kazdy moze sprawdzic, ze nie zmienialas adresu. Kolo bez
> manipulowania na temat innych chyba nie potrafi przebrnac przez dlugi
jest jeszcze trzecia alternatywa. jeśli ktoś kogo on czyta odpowie
na mój post , to samo przez się , przeczyta go i on , bo KF aż tak
inteligentny nie jest. no chyba że ten ikselowski mentalny.

dzieńdoberek...
http://www.youtube.com/watch?v=GMeQybk-JOs

77. Data: 2013-03-13 07:18:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jeszcze trzecia alternatywa. jeśli ktoś kogo on czyta odpowie
> na mój post , to samo przez się , przeczyta go i on , bo KF aż tak
> inteligentny nie jest. no chyba że ten ikselowski mentalny.

jakby nie paczec nendzo stego chirko

> dzieńdoberek...
> http://www.youtube.com/watch?v=GMeQybk-JOs

a to juz mniej moj klimat, ale dzienks :-)

cos na pobudke
http://www.youtube.com/watch?v=GkF2C_u3Hgs
Rachid Taha - w pln. Afryce bardzo popularny (utwor byl uzyty w cytowanym
filmie), ale w Europie tez znany (z chlania na koncertach np. :-)))))

78. Data: 2013-03-13 07:38:13

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-13 08:18, Ghost pisze:

> [...]
> Rachid Taha - w pln. Afryce bardzo popularny (utwor byl uzyty w cytowanym
> filmie), ale w Europie tez znany (z chlania na koncertach np. :-)))))
no imasz , wlałam se kawe do nosa...
ciekawe to było szczerze. rzekła bym surrealistycznie-realistyczne
przeżycie. można to porównać do reanimacji mnie w trakcie nalotu
dywanowego , przy czym gitara była uderzeniem pięścią potężnego wojaka w
moją klatkę a barrram barrram 3 uciśnięcia na 2 wdechy. tak patrze czy
się nie zapadłam aby ;) :)

79. Data: 2013-03-13 08:04:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze. Poprawię więc, choć nic to nie zmienia w moim postrzeganiu tematu:
> Stres miesza w układzie immunologicznym, który w efekcie wariuje. Jednak
> stres to nie tylko nienawiść, a cała masa innych uczuć i emocji. IMO nie
> należy tak uogólniać i ograniczać wszystkiego do jednego uczucia
> - nienawiści.

Stres miesza w naszym układzie odpornościowym. Każda negatywna myśl jest
stresogenna. Negatywne myśli utrzymujące się przez dłuższy czas są
negatywnymi myślokształtami. Każdy taki myślokształt- który przecież jest w
sferze psyche- rzeźbi sommę w charakterystyczny dla siebie sposób.
Oczywiście- ktoś może (pewno Ty) zarzucasz płytkość temu stwierdzeniu. No bo
przecież jest wiele innych czynników chorobotwórczych- takich jak np toksyny
w organizmie. Tylko- w moim przekonaniu- biorąc pod uwagę człowieka jako
holistyczną całość- zauważymy, że to psyche odpowiad za wszystko- pozostałe
to tylko efekty jej działania. Toksyny w organizmie to psyche? No a skąd się
biorą? Spożywamy je, i organizm sobie z nimi nie radzi, bo np szybko i dużo
jemy, źle oddychamy. No ale za taki sposób jedzenia i oddychania odpowiada
psyche. Znałem osobę, która leczyła się w Instytucie Gersona w Meksyku.
http://www.terapiagersona.com.pl/

ona widziała dokładnie, co_konkretnie w jej życiu wywołało u niej raka. Jak
sposób jej życia wpłynąłna rozwój choroby- i jak- poprzez wszechstronne
działania- zmianę schematów myślowych, sposobu życia, odżywiania,
oddychania- wyszła z raka.
Nie bardzo chcę tu brnąć dalej- bo oczywiście nasuwa się pytanie: a co z
tymi, którzy raka nabawili się np poprzez pracę przy azbeście? Tyle, że i tu
zachowane są te reguły- bo w tych samych warunkach jeden zachoruje, inny
nie. A nawet, jak zachoruje- to po odstawieniu czynników carcinogennych-
może szybko wyzdrowieć.

I jeszcze raz zaznaczam: to moje przemyślenia, odczucia, a także
doświadczenia- osobiste i innych. Czy tak jest na 100%- tego przecież żaden
człowiek twierdzić nie powinien.
A Ty- czytałaś książki kobiety, która zmieniła swoje życie- i wyszła z raka.
Jak je odebrałaś? Z czym się nie zgadzasz?

--

Chiron

80. Data: 2013-03-13 08:55:46

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

>W to nie wnikam. Bycie bądź nie bycie ekspertem nie ma tu znaczenia.
>Chodziło mi raczej o to, że w niektórych kwestiach należy zachować sporą
>ostrożność nim stwierdzimy coś z _całą pewnością_...

Dokładniej to we wszystkich kwestiach :)
Tylko, można bez żachnięcia stwierdzić, że urojenia Chirka, niewiele mają
wspólnego z aktualną wiedzą medyczną.
Co więcej, on nawet nie potrafi poprawnie napisać nazwy dziedziny,
w której samozwańczo mianuje się ekspertem.
Zresztą cała ta dziedzina,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rebirthing
zasługiwałaby na umieszczenie w kolejnym tomie książki Francis Wheen
"Jak brednie podbiły świat", o ile oczywiście takie dzieło powstanie.

No ale tytuł anioła, obliguje do anielskiej uprzejmości ;)

pzdr
olo

Hę??? Liberalny konserwatyzm?!
O wojnie limbicznej i "włączniku paranoi"
Klaps
Wschodnie sztuki walki
Globek - ponawiam pytanie, ktore ciagle jest bez odpowiedzi