Statystyki złudny czarze...

31. Data: 2013-03-12 12:29:01

Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:03:11 +0100, Ruda** napisał(a):

> zazdrość , rywalizacja , chora ambicja , perfekcjonizm , chciwość itd.
> wszystko to jest stresogenne. ale co ja tu oczywistości piszę

O to mi właśnie chodziło. Emocji mających negatywny wpływ na życie i
zdrowie jest cała masa. A dodać do tego określony tryb i warunki życia i
choróbska mają żyzną glebę, by móc zakwitnąć.

M.

32. Data: 2013-03-12 12:29:36

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:00:55 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> To drugie.

Ja tam nie wiem :)

M.

33. Data: 2013-03-12 12:32:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 12:49:38 +0100, Fragile napisał(a):

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> I nie tylko raka zresztą.

> No i z tym się zgadzam. Stres miesza w układzie immunologicznym, który w
> efekcie wariuje. Jednak stres to nie tylko nienawiść, a cała masa innych
> emocji. IMO nie należy tak uogólniać i ograniczać wszystkiego do jednej
> emocji nienawiści.

Nie widze tego jako uogólnianie, lecz raczej jako wyszczególnianie - a ono
jest słuszne tak czy tak.
--
XL

34. Data: 2013-03-12 12:33:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> To dość ryzykowne, mówić coś o kimś z _całą pewnością_. Trąca stawianiem
> siebie na pozycji wszechwiedzącego Boga.

Hmm- napisałem- nie po raz pierwszy- że sam wiele razy obserwowałem, jak
nienawiść, brak przebaczenia- tworzy raka. Nie jest to tylko moja koncepcja-
a właściwie w ogóle nie jest ona moja w sensie odkrycia. Oczywiście- ani
ja,ani chyba nikt obserwujący takie sytuacje nie twierdzi, że ZAWSZE tak
jest, ani też, że w danej sytuacji NA PEWNO to nienawiść spowodowała raka.
Byłaż by to arogancja- rzeczywiście. Ja ze swoich obserwacji potwierdzam
taką tezę. Jednocześnie mam w sobie na tyle pokory by wiedzieć, że po prostu
mogę się mylić. Ponieważ zajmuję się ribertingiem- a w Polsce w tym ruchu
dość dużą wagę przykłada się do procesu wybaczania- wydaje mi się, że wiem,
o czym piszę. Oczywiście- daleko mi do bycia ekspertem- to chyba jasne.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

35. Data: 2013-03-12 12:35:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:22:27 +0100, Chiron napisał(a):

> w swoim dziecku, będąc z nim w ciąży

A nie z ojcem dziecka?
3333-)
--
XL

36. Data: 2013-03-12 12:35:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> efekcie wariuje. Jednak stres to nie tylko nienawiść, a cała masa innych
> emocji. IMO nie należy tak uogólniać i ograniczać wszystkiego do jednej

Piszę o uczuciu nienawiści- nie emocji. Na psychologii- szczególnie w tym
temacie- to ważne rozróżnienie.

37. Data: 2013-03-12 12:37:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Ja tam nie wiem :)

Przestan, przestan...

38. Data: 2013-03-12 12:39:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Hmm- napisałem- nie po raz pierwszy- że sam wiele razy obserwowałem, jak
> nienawiść, brak przebaczenia- tworzy raka.

No to je dobre pane havranek.

Chiron obserwatorem powstawania raka. Wielokrotnym.

39. Data: 2013-03-12 12:39:50

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-12 13:22, Chiron pisze:
> Użytkownik "ruda" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Pytanie było inne:
> "a małe dzieci ?"
> Na to pytanie odpowiedziałem. Teraz zadajesz zupełnie inne pytanie:
> *czy roczne, dwuletnie dziecko chore na raka , to wina matki , która w
> ciąży nienawidziła cały świat ?*
> Ja w ogóle niczego takiego nie twierdziłem- że nienawidząca matka buduje
> raka w swoim dziecku, będąc z nim w ciąży. Nie formułowałem takiej tezy-
> nie wiem, skąd ją wywnioskowałaś.
kto jeszcze prócz chirona wyczytał , że w pierwszym poście pytam o
dziecko w kontekście chorób wynikających z traumatycznych przeżyć a nie
w kontekście nienawiść - ręka do góry. jak się nazbiera 3 osoby dam się
kopnąć w tyłek. glob się liczy, to mamy już dwie.

40. Data: 2013-03-12 12:40:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O to mi właśnie chodziło. Emocji mających negatywny wpływ na życie i
> zdrowie jest cała masa. A dodać do tego określony tryb i warunki życia i
> choróbska mają żyzną glebę, by móc zakwitnąć.

Każde uczucie, głęboko ryjące w naszej podświadomości- tworzy okreslone
myslokształty. Zapraszam do lektury Louise L. Hay- pisze dość łatwo, ale
jednak warto przeczytać. Podkreślam: kazde ma soje, charakterystyczne dla
siebie myślokształty.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Hę??? Liberalny konserwatyzm?!
O wojnie limbicznej i "włączniku paranoi"
Klaps
Wschodnie sztuki walki
Globek - ponawiam pytanie, ktore ciagle jest bez odpowiedzi