Statystyki złudny czarze...

41. Data: 2013-03-12 12:41:11

Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:17hnsf10vzayp$.1la9suf7655zm.dlg@40tude.net...

> A nie z ojcem dziecka?
> 3333-)

też:-)))
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

42. Data: 2013-03-12 12:42:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> kto jeszcze prócz chirona wyczytał , że w pierwszym poście pytam o dziecko
> w kontekście chorób wynikających z traumatycznych przeżyć a nie w
> kontekście nienawiść - ręka do góry. jak się nazbiera 3 osoby dam się
> kopnąć w tyłek. glob się liczy, to mamy już dwie.

Nie prowokuj, Lemowskich idiotow jest naprawde mnogosc.

43. Data: 2013-03-12 12:46:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Każde uczucie, głęboko ryjące w naszej podświadomości- tworzy okreslone
> myslokształty. Zapraszam do lektury Louise L. Hay- pisze dość łatwo, ale
> jednak warto przeczytać. Podkreślam: kazde ma soje, charakterystyczne dla
> siebie myślokształty.

Ale kazde tez ma cukry, charaktrystyczne dla siebie myszołaki. Zapraszam do
lektury Lu Cypher.

44. Data: 2013-03-12 12:49:20

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-12 13:42, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

on=com_content&task=view&id=175&Itemid=203

> Nie prowokuj, Lemowskich idiotow jest naprawde mnogosc.
on już się nie odważy - spoko :) cieszysz się ? ja też

nawiasem - posłuchaj tego
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=Ys629ROKYtI

45. Data: 2013-03-12 12:57:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontekście nienawiść - ręka do góry. jak się nazbiera 3 osoby dam się
> kopnąć w tyłek. glob się liczy, to mamy już dwie.

Iska- nie odwołujesz się tutaj- JAKBY NALEŻAŁO W DYSKUSJI- do logiki,
pewnego formalizmu, retoryki- tylko szukasz, kto Cię poprze. No bo to takie
demokratyczne. No może i tak- ale nawet Ty z mojej sygnaturki choćby
powinnaś wywnioskować, gdzie ja mam demokrację. Na tym poziomie możesz sobie
pogadać z ghja naprawdę nie mam zamiaru się tu szarpać. To bezproduktywne.
Ghosta już wrzuciłem do kibla. Ty w pewnym sensie jesteś gorsza- bo w Twoim
sposobie prowadzenia dyskusji jest (idę sie założyć, że przeniesione z życia
codziennego) angażowanie emocjonalne otoczenia. Manewrujesz tak, żeby
zaangażować emocjonalnie jak najwięcej ludzi- a potem im pokazać, że to
wszystko i tak na nic. Ghost z kolei wydziela z siebie ogromne ilości
ekskrementów, a następnie staje w tym i obrzuca gnojem wszystkich wokół. To
też zapewne jego sposób na życie- z którego on ma przecież określone
korzyści. W pewnym sensie więc do siebie pasujecie- i wcale nie piszę tego
złośliwie. Po prostu: oboje staracie się zniechęcić do siebie otoczenie-
żeby przestało się wami zajmować- jednak z drugiej strony chcieli byście,
żeby się wami zajmowało. Przećwiczcie więc sobie to w parze. Pa!
plonk!

46. Data: 2013-03-12 13:10:56

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-12 13:57, Chiron pisze:
> [...]
> się zniechęcić do siebie otoczenie- żeby przestało się wami zajmować-
> jednak z drugiej strony chcieli byście, żeby się wami zajmowało.
a plonkasz mnie technicznie czy mentalnie bo rozważam zmianę adresu ?
ech! nie no to wyszarpanie mnie za włosy znów sprawiło , że marzę o..

47. Data: 2013-03-12 13:36:59

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:57:48 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Ruda**" napisał w wiadomości

Chiron,
jestem tu po dłuższej przerwie i moje refleksje są takie.
Na grupie są dwa rodzaje osób.

Pierwsi to ludzie którzy chcą podyskutować na argumenty, dla Inspiracji.
Poznac choc troche rzeczywistosc.
Oraz druga grupa - Betoniarze - ci robią wszystko żeby zagłuszyc argumenty
drugiej strony. Chocby tekstem "gupi jesteś". Brak argumentow nadrabiany jest
albo bluzgami albo agresja.

I tego nie da się przeskoczyć. Taka osoba bedzie mowic ze biale to czarne a czarne to
biale.

Prosty przyklad: chocby kuriozalna dyskusja gdzie ktos bezmyslnie chwali seksualnosc
w Szwecji i brak przemocy seksualnej tamze.
Nagle ZONK, bo okazuje sie ze w Szwecji jest największa liczba gwałtów w Europie.

Jaki wniosek wyciąga Betoniarz? Że interlokutor jest Szwedofobem :DD

Tego nie da sie przeskoczyc.
Po prostu celem dyskysji niektorych osob nie jest poznanie swiata czy wymiana
pogladow, ale zabetonowanie argumentow przeciwnika.

W zyciu to glupia strategia, bo takie Betonowanie się czyli mala elestycznosc
powoduje ze takie osoby maja trudnosci z zyciem w realu, np. nie potrafia znalesc
pracy, boja sie swiata, dlatego go Betonują.
Natomiast tutaj mają namiastkę tego ze mogą "porządzic".

P.S.
To chyba strach przed swiatem powoduje taką postawę...

Pozdr,
Druch

48. Data: 2013-03-12 13:44:52

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-12 14:36, Druch pisze:

> [...]
>
> P.S.
> To chyba strach przed swiatem powoduje taką postawę...
a ja to niby do której kategorii interlokutora się zaliczam według
ciebie skoro się podpiąłeś pod mój nick bez cytatu ode mnie ? jakoś nie
kumam aluzji. jesteś księdzem ?

49. Data: 2013-03-12 14:31:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ghosta już wrzuciłem do kibla. Ty w pewnym sensie jesteś gorsza- bo w
> Twoim

hahahahah, nie no jaki ten swiat okrutny

> sposobie prowadzenia dyskusji jest (idę sie założyć, że przeniesione z
> życia codziennego) angażowanie emocjonalne otoczenia.

tak, tak, pewnie znow jakas mlodsza siostra

50. Data: 2013-03-12 14:33:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja to niby do której kategorii interlokutora się zaliczam według ciebie
> skoro się podpiąłeś pod mój nick bez cytatu ode mnie ?

Nie skupialbym sie, ten typ tak ma, cycaty to zdecydowanie nie jego
specjalnosc. Ulomnosc rzeklbym.

Hę??? Liberalny konserwatyzm?!
O wojnie limbicznej i "włączniku paranoi"
Klaps
Wschodnie sztuki walki
Globek - ponawiam pytanie, ktore ciagle jest bez odpowiedzi