Staw (cel dydaktyczny)

1. Data: 2003-12-02 09:00:20

Temat: Staw (cel dydaktyczny)
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak tu do tego podejść?

Staw, mały i płytki (do 3 m) zbiornik wodny utworzony
w celach gospodarczych (najczęściej do hodowli ryb)
lub turystycznych. W stawie istnieje możliwość spuszczania
wody i ponownego napełniania go, co ma istotne znaczenie
dla jakości wody.
http://wiem.onet.pl/wiem/011b56.html

Pozdrawiam Jerzy

2. Data: 2003-12-02 09:58:53

Temat: Re: Staw (cel dydaktyczny)
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqhkb4$7qu$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
<w...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> lub turystycznych. W stawie istnieje możliwość spuszczania
> wody i ponownego napełniania go, co ma istotne znaczenie

Hejka. Dlaczego mały? Przecież są stawy kilku-, kilkudziesięcio- i nawet
kilkusethektarowej powierzchni. I nie hodowli lecz produkcji towarowej,
(uprawy roślin czy chowu zwierząt). Ale to podstawowy błąd, który jest tak
często spotykany, że nawet encyklopedia go popełnia.
Możliwość spuszczania wody i ponownego napełniania stawu, to podstawowa
cecha umożliwiająca produkcję ryb, np. karpi do celów handlowych.
Pozdrawiam melioracyjnie Ja...cki

3. Data: 2003-12-02 17:33:21

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Jerzy
Nowak<w...@g...pl>
napisał(a) w swojej wiadomości
<news:bqhkb4$7qu$1@inews.gazeta.pl> ,na co
zmuszony jestem odpowiedzieć :
> [...]
> lub turystycznych. W stawie istnieje możliwość spuszczania
> wody i ponownego napełniania go, co ma istotne znaczenie

powinno być płytki ,sztucznie utworzony .....
a co do wody - Dirko odpowiedział :chodzi o np. odłów ryb , spuszczanie wody
celem nawożenia dna lub siabia zbóż , ale można też utrzymywać stały
przepływ który jest czasem korzystny .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_pnet.pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

4. Data: 2003-12-02 20:41:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub turystycznych. W stawie istnieje możliwość spuszczania
> wody i ponownego napełniania go, co ma istotne znaczenie

:)
napisz Jurku dokladniej
o co Tobie chodzi z tym stawem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-12-03 10:56:48

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):
> From: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl>

Zostawiam to co mnie najbardziej zdziwiło.

I nadmieniam, że jest to encyklopedyczna definicja stawu
zamieszczona pod adresem:
http://wiem.onet.pl/wiem/011b56.html

> :)
> napisz Jurku dokladniej
> o co Tobie chodzi z tym stawem
> :)

Nie śmiej się, albowiem wychodzi z tej definicji, że TY nie masz stawu.
W takim razie co masz?
Oczko wodne?
Jak nazwać zbiornik z wodą znajdujący się w ogrodzie?
pozdr. Jerzy

6. Data: 2003-12-03 15:37:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W takim razie co masz?
> Oczko wodne?
> Jak nazwać zbiornik z wodą znajdujący się w ogrodzie?
:)))
no bo ja oficjanie nie mam stawu
ani nawet oczka
a nieco poglebione naturalne obinizenie terenu
w ktorym magazynuje wode do podlewania roslin
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
http://www.gazeta.pl/usenet/