witam-

11. Data: 2006-09-09 12:33:42

Temat: Re: Staw i komary
Od: "Leszek " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam beczki z wodą deszczówką. To istna wylęgarnia.

Masz rację, to prawda! U mojego ojca na działce też tak było - tysiące tego
paskudztwa pływało w takiej beczce.

Ale to nie ma nic wspólnego z ogrodowym stawem, gdzie życie rozwija się bez
głupiej (szorowanie folii i kamieni, wymiana wody co dwa miesiące, lampy UV i
inne wynalazki, lanie "chemii" bez opamiętania...) ingerencji człowieka.

> Podejrzewam że w oczkach wodnych typu plastikowa czarna miednica wkopana w
> ziemię ma podobne zastosowanie :-P
Też podzielam Twój pogląd :))

>Serdecznie
Leszek
http://staw.bieleccy.com.pl

12. Data: 2006-09-09 12:48:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek "

> Też podzielam Twój pogląd :))

No to doszliśmy do wspólnego zdania !

Podaj łapkę na zgodę :-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2006-09-09 13:03:43

Od: "Leszek " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No to doszliśmy do wspólnego zdania !

Dlatego też nigdy w mojej witrynie nie pokazywałem na "Waszych stawach" takich
"stawów" z plastikowych donic. Raz takie coś pokazałem - raczej jako
ciekawostkę (jako poidełko dla ptaków), ale nie jako temat 'stawowy' do
naśladowania.

Ale istnieją takie oczka i wyglądają na zdjęciach uroczo! Ale sądzę, że
wyglądają tak przez pierwsze lato, aż się właścicielom znudzą. Wiele takich
pustych "donic" widziałem w ogrodach. A i kilka mam na zdjęciach... Może
kiedyś zrobię i taką stronę "ku przestrodze".

Być może kilka osób mi odpowie, że u nich takie 500 litrowe oczka istnieją w
ich ogrodach od lat i są piękne i żywe... Cóż, "Syrenki" 50-cio letnie też
różni hobbyści remontują i są z nich dumni, że jeżdżą - ale to świadczy
wyłącznie o ich zaciętości w realizacji rzeczy niemożliwych (aż chciało by się
napisać "w realizacji rzeczy bezsensownych").

Leszek
http://staw.bieleccy.com.pl

14. Data: 2006-09-09 13:10:02

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mam beczki z wodą deszczówką. To istna wylęgarnia.
> Podejrzewam że w oczkach wodnych typu plastikowa czarna miednica wkopana w
> ziemię ma podobne zastosowanie :-P

A...to bardzo przepraszam. Myślałam, że mówimy o oczkach wodnych, a nie o
'oczkach wodnych' ;-).

Z pozdrowieniami, Maria

15. Data: 2006-09-10 08:21:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek napisał(a):

> [...]
> wyłącznie o ich zaciętości w realizacji rzeczy niemożliwych (aż chciało by się
> napisać "w realizacji rzeczy bezsensownych").

A, ja musze koniecznie opisac Ci swoja stawowa historie, jak walka z
natura nic nie daje;-)Było naturalne bajoro, stwierdziałm ze bez sensu,
zasypałam. Zrobiłam cudne oczko ze strumieniem bajerami. Oczko zrobiło
sie jeziorem;-)Deszcze zalały, a jak zalały to juz woda została. Oczko
zrobiło sie 3 razy wieksze. Załamana miałam wizje komarów i smordu
gnijacych roslin. A, tu, zero smordu, no chyba ze sie ppogrzebie w
ziemi, ryby wypłynely z mini oczka, prawie na łakę i wyraznie zadowolone
obzeraja sie larwami komarow. Zamiast oczka mam staw, bez folii, sam z
siebie;-)Chyba przyjdzie mi sie z nim pogodzic na dobre;-)

--

Gosia

16. Data: 2006-09-10 14:05:58

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to chyba proste. Są ryby, nie ma komarów, nie ma ryb, są komary.
--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

17. Data: 2006-09-10 17:53:15

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:
. Zamiast oczka mam staw, bez folii, sam z
> siebie;-)Chyba przyjdzie mi sie z nim pogodzic na dobre;-)

No to Ci jeszcze bobrów brakuje :-)
A może nutrii hodowanych na dziko :-)

Pozdrawiam szczęściarę, Barbara

18. Data: 2006-09-10 17:59:35

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Sep 2006 16:05:58 +0200, Kyllyan <m...@w...pl> wrote:

>to chyba proste. Są ryby, nie ma komarów, nie ma ryb, są komary.

Potwierdzam. Nie mam stawu, nie mam ryb, są komary.

19. Data: 2006-09-10 18:17:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> Potwierdzam. Nie mam stawu, nie mam ryb, są komary.

Ja tam mam zazwyczaj sardynki w oleju i śledzie w zalewie. Komarów brak.
;-)
pozdr. Jerzy

Re: co to za objawy na pomidorze
Likwidowane ogrodki dzialkowe we Wroclawiu
Tuja 160cmm-jak sadzic
Podziękowanie dla Barbary M.
Wciąż sezon