Stawy szczękowo-skroniowe

1. Data: 2004-01-13 13:42:15

Temat: Stawy szczękowo-skroniowe
Od: "manfred" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie doradzcie jak zapobiegać lub juz jak leczyc stawy szczękowo-
skroniowe gdy wdało sie zapalenie.pzdr

2. Data: 2004-01-13 14:13:10

Temat: Re: Stawy szczekowo-skroniowe (was: Stawy szczękowo-skroniowe)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Jan 2004 14:42:15 +0100, manfred wrote:

> Witam serdecznie doradzcie jak zapobiegać lub juz jak leczyc stawy szczękowo-
> skroniowe gdy wdało sie zapalenie.pzdr

Wybacz, ale nie ma takich stawów.
Są stawy skroniowo - żuchwowe.

Masz na myśli zapalenie stawów? Na jakim tle? Bakteryjne? Odczynowe? W
chorobie układowej? Czy po prostu bolesność tej okolicy? Czy może ktoś
użył sformułowania 'zespół Costena'?

Żeby leczyć, trzeba wiedzieć co się leczy. Najlepiej, jak robi to
lekarz, który chorobę widział i rozpoznał.

m na obczyźnie:)
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-01-13 15:47:46

Od: "manfred" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli zapalenie stawów? Na jakim tle? Bakteryjne? Odczynowe? W
> chorobie układowej? Czy po prostu bolesność tej okolicy? Czy może ktoś
> użył sformułowania 'zespół Costena'?

Po prostu odczuwam bół w tym stawie a jest to spowodowane przeciagiem na
którym pracuje i odczuwam bolesnośc w tej okolicy tak jak wspomniałeś.pzdr
manfred

4. Data: 2004-01-13 18:05:14

Temat: Re: Stawy szczekowo-skroniowe
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Jan 2004 16:47:46 +0100, manfred wrote:

> Po prostu odczuwam bół w tym stawie a jest to spowodowane przeciagiem na
> którym pracuje i odczuwam bolesnośc w tej okolicy tak jak wspomniałeś.

Ból nie zawsze = zapalenie.
Wszystko zależy od togo, co tak naprawdę się dzieje. Na podstawie tego
co piszesz tak naprawdę niewiele można powiedzieć - być może twoje
dolegliwości mają związek z 'przeciągiem', a może nie...
Proponuję pokazać się lekarzowi. Jeśli jednak nie masz na to czasu ani
ochoty, a bólowi nie towarzysza żadne inne objawy, nie ma
zaczerwienienia, gorączki, ból nie nasila się w czasie żucia, a jego
natężenie jest niewielkie - proponuję spróbować przez kilka dni
niestetydowych środków przeciwzapalnych (jakiś ibuprofen, diklofenak,
cokolwiek). Jeśli nie pomogą - zweryfikuj swoją niechęć do lekarzy:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-01-14 12:44:04

Od: "manfred" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestetydowych środków przeciwzapalnych (jakiś ibuprofen, diklofenak,
> cokolwiek). Jeśli nie pomogą - zweryfikuj swoją niechęć do lekarzy:)

Te moje objawy to ewidentne przebywanie na przeciągu-dzieki ale musze sie
chyba udac do lekarza bo jest coraz gorzej pzdr Manfred

Re: roaccutane
zakwasy-pomocy!!
[stom] zdjecie pantomograficzne zebow.
Praca dla młodych lekarzy/stażystów - Warszawa
!PILNE!