Steinhaus

1. Data: 2001-01-18 13:35:22

Temat: Steinhaus
Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki wroclawski matematyk Hugo Steinhaus, zapytany jakie jest jego
najwieksze odkrycie matematyczne, odpowiadal z usmiechem, ze najwiekszym
jego odkryciem jest....Stefan Banach - drugi wielki polski matematyk.
Steinhaus uwazal zawsze, ze miara wielkosci jakiegos Matematyka jest ilosc
bardzo dobrych matematykow w jego otoczeniu.
Czy mial racje?
Tutaj na grupie pojawily sie opinie przeciwne. Niektorzy ludzie powiadaja
zdecydowanie, ze dobry wedkarz moze nie miec w swoim otoczeniu wedkarzy, ze
matematyk nie musi miec w swoim swiecie matematykow, fizyk fizykow, astronom
astrnomow, psycholog psychologow itp.
Moim skromnym zdaniem taka sytuacja, gdzie wedkarz nie spotyka wedkarzy,
matematyk matematykow, stolarz stolarzy i psycholog psychologow - jest,
aczkolwiek mozliwa oczywiscie, to jednak marginalna i swiadczy o jakims
wewnetrznym rozdarciu czlowieka, ktorego otoczenie jest inne od obrazu jego
psychiki.
Co o tym sadzicie?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-18 14:08:45

Temat: Re: Steinhaus
Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> matematyk nie musi miec w swoim swiecie matematykow, fizyk fizykow,
/ciach/

A moglbys mi wskazac (wystarczy autor i czas wyslania postu) gdzie sa te
opinie przeciwne wyrazone w sposob zdecydowany? Niestety w natloku postow na
roznych grupach musial akurat te przeoczyc.
Z gory dziekuje za odpowiedz.

Maxx

1. Data: 2001-01-18 14:22:35

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Tomasz T.Ciaszczyk w poscie: "Kto mieczem wojuje" powiada:

"Nie zgadzam sie z tym. Wsrod moich znajomych sa glownie ludzi o zupelnie
innej mentalnosci, sklonnosciach i cechach niz moje.
Stwarza to czesto zgryzy miedzy nami, ale to sprawia, ze 'zblizamy sie' do
siebie."

Rinaldo

1. Data: 2001-01-18 14:25:49

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> roznych grupach musial akurat te przeoczyc.

2. Paulo w poscie "O rozmyslaniu", cytuje:

"Tylko jesli sie wierzy w telepatie. Wierzysz R..naldo? R., dasz przeczytac,
jak juz napiszesz swoja prace doktorska o przyciaganiu podobnych przez
podobnych? Rany b. - tyle jeszcze zawodów i zainteresowan do przebadania
:-)"
=============
A zatem nasmiewa sie nawet z mojego spostrzezenia.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-18 15:42:18

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)"
> =============
> A zatem nasmiewa sie nawet z mojego spostrzezenia.

IMHO to on nasmiewa sie z twojego drazenia tematu, przynajmniej tak ja to
odbieram. Zreszta akurat w poscie o rozmyslaniu zapytales, o to, czy samo
rozmyslanie sciaga innych o tym myslacych. A to nie to samo co przyciaganie
sie osob o podobnych zainteresowaniach.

Maxx

1. Data: 2001-01-18 19:08:57

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odbieram. Zreszta akurat w poscie o rozmyslaniu zapytales, o to, czy samo
> rozmyslanie sciaga innych o tym myslacych. A to nie to samo co

Twoje wypowiedzi zaczely mnie smieszyc. Ty nie potrafisz wogole dyskutowac.
Zachowujesz sie jak maly piesek ktory obszczekuje kazdego wchodzacego do
domu. Masz jakas dziwna manie zadania dowodow od kogos, kto sie tylko o cos
zapyta. Ciagle stawiasz jakies kontry. Czepiasz sie kazdego zdania. Czy w
zyciu, dla swoich bliskich jestes taki sam jak tutaj na grupie?
Niestety, ale PLONK.

Rinaldo

Re: Stereotypowa niedojrzalosc mezczyzn
Dwóch chłopaków zostało wywalonych ze szkoły...
Co powoduje lęk i jak go opanować?
SPAM Maker ???!!
Milion razy...