Sterylizacja: czy dalej zabroniona w Polsce?

1. Data: 2004-03-13 10:22:00

Temat: Sterylizacja: czy dalej zabroniona w Polsce?
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie. Wiem, ze jakis czas temu sterylizacja byla w naszym
oswieconym kraiku nielegalna. A jak jest teraz? Czy sa jakies roznice
w traktowaniu mezczyzn i kobiet pod tym wzgledem?

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
IS A WORLD-WIDE DISASTER.

2. Data: 2004-03-13 11:35:19

Temat: Re: Sterylizacja: czy dalej zabroniona w Polsce?
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Holdowanski" <m...@U...poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:20o550hqlhbevk7ud46rtpkj430k6fj7g0@4ax.com...
> [...]
> oswieconym kraiku nielegalna. A jak jest teraz? Czy sa jakies roznice
> w traktowaniu mezczyzn i kobiet pod tym wzgledem?

Tak - nadal jest zabroniona.
Podstawa prawna:

Kodeks karny:

Art. 156.

§ 1. Kto powoduje ciezki uszczerbek na zdrowiu w postaci:

1) pozbawienia czlowieka wzroku, sluchu, mowy, zdolnosci plodzenia,

2) innego ciezkiego kalectwa, ciezkiej choroby nieuleczalnej lub
dlugotrwalej

choroby realnie zagrazajacej zyciu, trwalej choroby psychicznej,

calkowitej lub znacznej trwalej niezdolnosci do pracy w

zawodzie lub trwalego, istotnego zeszpecenia lub znieksztalcenia

ciala,

podlega karze pozbawienia wolnosci od roku do lat 10.
--
Jola
Nakarm glodne dziecko

3. Data: 2004-03-13 14:51:32

Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 13 Mar 2004 12:35:19 +0100
is the real date, "C.Jola" <j...@p...onet.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Tak - nadal jest zabroniona.
>Podstawa prawna:
>
> Kodeks karny:
>
> Art. 156.
[CUT]

Zalosne... Polskie prawo zawsze bylo rajem dla dowolnych
interpretacji...

OK, zapytam inaczej. Czy jest zagrozona jakimikolwiek konsekwencjami
prawnymi osoba, ktora podda sie zabiegowi sterylizacji poza granicami
naszej oswieconej ojczyzny?

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz,

4. Data: 2004-03-14 18:07:40

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, zapytam inaczej. Czy jest zagrozona jakimikolwiek konsekwencjami
> prawnymi osoba, ktora podda sie zabiegowi sterylizacji poza
granicami
> naszej oswieconej ojczyzny?

alez prawo nie karze pacjenta tylko lekarza...
sam mozesz sobie zrobic wszystko :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny