Re: Sterylna kuchnia Ikselki

11. Data: 2014-10-16 07:46:37

Temat: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bekon" <z...@g...com> napisał

> Tfu - nie do wiary, ze wylizujesz kocie odbyty i to co wysraja.

A czyste ręce kucharza ją brzydzą. Taka perwersja.

12. Data: 2014-10-16 09:04:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Alek napisał:

> A czyste ręce kucharza ją brzydzą. Taka perwersja.

A co jeśli to kucharz niewychodzący?

Jarek

PS
Albo też szczur, co w spiżarni się urodził i tam też kiedyś
z przejedzenia żywota dokona.

--
A niech was wszyscy diabli!!!

13. Data: 2014-10-16 09:11:39

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> PS
> Albo też szczur, co w spiżarni się urodził i tam też kiedyś
> z przejedzenia żywota dokona.

W porządnej kamienicy wypadki się nie trafiają.
--
B.

14. Data: 2014-10-16 15:50:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 07:46:37 +0200, Alek napisał(a):

> Użytkownik "Bekon" <z...@g...com> napisał

> A czyste ręce kucharza ją brzydzą. Taka perwersja.

Czyste? - niestety tylko w założeniach, a rzeczywistość najczęściej
skrzeczy, więc jak najbardziej (z założenia, a nie w konkretnym jakimś
przypadku) brzydzą. Nieznany mi kucharz, zwykle kolejny zresztą z rzędu (bo
często się zmieniają) w restauracji niczym się z załozenia nie różni od
każdego innego człowieka spotkanego na ulicy, zwłaszcza mentalnie; nic do
niego jako indywidualnego pana XY nie mam, ale jest to tylko kolejny
pracownik, więc jak każdy pracownik jeśli tylko może, będzie SOBIE ułatwiał
pracę, a nie poświęcał się dla idei/pracodawcy/klienta. Zjem, co poda,
jesli użyje do tego, czego należy, ale żeby mi jedzenie na talerz ręką
nakładał i jeszcze je tam dodatkowo miętosił, bo akurat ma rzut
artystycznej wizji, zaiste nie ma powodu.

15. Data: 2014-10-16 16:12:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 23:18, Hans Kloß pisze:
> Jak nie rozumiesz jak do ciebie ludzie mówią normalnie, to może inaczej:
>
> GŁUPIA KURWO, tnij cytaty i cytuj po ludzku!!!!

Ależ ludzi ponosi! To chyba diarrhea spowodowana brakiem sterylności.

Ewa

16. Data: 2014-10-16 17:21:56

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

> A co jeśli to kucharz niewychodzący?

Może wtedy jego łapki są czyste jak szczypczyki do cukru?

17. Data: 2014-10-16 17:43:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 17:21:56 +0200, Alek napisał(a):

> Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

> Może wtedy jego łapki są czyste jak szczypczyki do cukru?

W zastępstwie owych zatem kostki cukru "palecznie" wrzucać winien ulubionym
klientom do herbaty, myślę, że to wzbudzi powszwchny aplauz. Że niby co?
Jakie znowu "nie słodzę"? - ależ kiepska wymówka 3333-3]

18. Data: 2014-10-16 17:57:00

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Nieznany mi kucharz, zwykle kolejny zresztą z rzędu (bo
> często się zmieniają) w restauracji niczym się z załozenia nie
> różni od
> każdego innego człowieka spotkanego na ulicy

Analogicznie: nieznany ci dogłębnie lekarz niczym sie nie różni od
każdego innego człowieka spotkanego na ulicy. Znaczy, że nie zna się
na medycynie. Więc do lekarza nie pójdziesz, nigdy, do żadnego.
A szkoda.

19. Data: 2014-10-16 18:10:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 17:57:00 +0200, Alek napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Analogicznie: nieznany ci dogłębnie lekarz niczym sie nie różni od
> każdego innego człowieka spotkanego na ulicy.

Dokładnie. I założenia takiemu nie ufam.

> Znaczy, że nie zna się
> na medycynie.

Znaczy, że może być BRUDNYM/ZASYFIONYM lekarzem znającym się na medycynie -
jedno nie przeczy drugiemu, nie wiem zatem, skąd takie pokrętne gadanie.

> Więc do lekarza nie pójdziesz, nigdy, do żadnego.
> A szkoda.

Nie wiem, do jakich ty lekarzy chodzisz, że ci gołymi paluchami...

20. Data: 2014-10-16 23:22:39

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 15:50:42 +0200, XL napisał(a):

> [...]
> nakładał i jeszcze je tam dodatkowo miętosił, bo akurat ma rzut
> artystycznej wizji, zaiste nie ma powodu.

Uważam, że używanie maseczek byłoby tym bardziej uzasadnnione ;)

M.

pytanie o risotto
orient
Białko z jajka