Stluczony / zlamany palec u nogi

1. Data: 2005-08-10 09:59:27

Temat: Stluczony / zlamany palec u nogi
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..no wlasnie, przebieżając radośnie balkon wieczorem zapomniałam, że w
jednym miejscu jest ogranicznik - nadziawszy się nań już sobie
przypomniałam ;-/ Palec bolał jak diabli, teraz jest siny, zginać mogę,
wnioskuję więc, że złamany nie jest, a jeśli już, to w okolicy paznokcia
gdzieś (a to ten drugi od najmniejszego). Wnioskuję więc również, że sensu
wielkiego w gips wkładać go nie ma. (butów krytych jednak nie mogłam dziś
założyć ;-/)

Czy znacie może jakieś sposoby na szybsze pozbycie się bólu/krwiaka? Ciut
spuchnięty też jest i trochę cieplejszy, ale, że powierzchnia tu niewielka,
to i pewna nie jestem tej opuchlizny...

Pozdrawiam,
Hania

2. Data: 2005-08-10 11:57:03

Temat: Re: Stluczony / zlamany palec u nogi
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 10 Aug 2005 09:59:27 +0000 (UTC), *Hania*
<news:ddcj5u$5m8$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Czy znacie może jakieś sposoby na szybsze pozbycie się bólu/krwiaka? Ciut
> spuchnięty też jest i trochę cieplejszy, ale, że powierzchnia tu niewielka,
> to i pewna nie jestem tej opuchlizny...

Na ból i krwiaki dobra jest maść Arcalen ( ok.7 zł).

--
Kaja

3. Data: 2005-08-10 12:41:43

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

> Na ból i krwiaki dobra jest maść Arcalen ( ok.7 zł).

dziekuję ślicznie :) baba w aptece z histerią wysłała mnie do doktora - jakiś
wysyp histeryków ostatnio a mi wyszła z głowy nazwa, wiedziałam, że jakaś
Dobra Duszyczka się znajdzie :)

Zdrówki
Hania

4. Data: 2005-08-10 13:34:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 10 Aug 2005 12:41:43 +0000 (UTC), *Hania*
<news:ddcsm7$l5t$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> dziekuję ślicznie :) baba w aptece z histerią wysłała mnie do doktora - jakiś
> wysyp histeryków ostatnio a mi wyszła z głowy nazwa, wiedziałam, że jakaś
> Dobra Duszyczka się znajdzie :)

To jest rewelacyjna maść. Ma szerokie zastosowanie :-)

--
Kaja

5. Data: 2005-08-11 06:59:41

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

> To jest rewelacyjna maść. Ma szerokie zastosowanie :-)

Dzieki o Pani :-))) kolorek palca wiele lepsiejszy i prawie nie boli - nadal
jedynie chodze w sandalkach, bo juz w bucie to nie teges, jak mawial Szrek

Zdrowki
Hania

Oko - siatkówka
RTG klatki piersiowej we Wroclawiu