Cebulowe

1. Data: 2000-11-06 14:59:10

Temat: Cebulowe
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do "doniczkowych ogrodników" z prośbą o odpowiedź na dwa pytania
:

1/ Jak traktować zimą posadzoną na wiosnę do doniczki Crinum Powellii ?
Mieszka w pomieszczeniu i ma zielone liście.
Czy je obciąć i zasuszyć cebulę (trzymać w ziemi czy samą) czy
podlewać 'na okrągło' i nawozić ?

2/ Jak wyżej, tylko chodzi o Eucharis.

Pozdrawiam.
Majka

P.S. Krynka kwitła, ale Eucharis nie, tylko się rozmnożył i ma już liście w
różnych częściach doniczki.

2. Data: 2000-11-07 10:30:31

Temat: Re: Cebulowe
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> Zwracam się do "doniczkowych ogrodników" z pro?b? o odpowiedĽ na dwa
pytania
> :
>
> 1/ Jak traktować zim? posadzon? na wiosnę do doniczki Crinum Powellii ?
> Mieszka w pomieszczeniu i ma zielone li?cie.
> Czy je obci?ć i zasuszyć cebulę (trzymać w ziemi czy sam?) czy
> podlewać 'na okr?gło' i nawozić ?

W chłodne miejsce, nawet bez światła i nie podlewać (cebulę zostawić w
doniczce). W lutym/marcu przesadzić do świeżej ziemi do ogrzewanego
pomieszczenia.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-11-10 17:45:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8u6dtq$hp7$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]

> 2/ Jak wyżej, tylko chodzi o Eucharis.

> P.S. Krynka kwitła, ale Eucharis nie, tylko się rozmnożył i ma już liście

Eucharis odpowiednio prowadzony będzie kwitł nawet dwa razy w roku.
Po kwitnieniu musi przejść okres podsuszenia ok. 6 tyg. Obniżamy też
temperaturę o kilka stopni. Eucharis potrzebuje dużo rozproszonego światła.

pozdrawiam,
Maria Maciąg

P.S Witam, to mój pierwszy post na tą grupę. Mam ogród, interesują mnie
oryginalne rośliny, a pasją są stroczyki.

M.M.

4. Data: 2000-11-12 16:14:06

Temat: Storczyki bylo Re: Cebulowe
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 18:45 00-11-10, you wrote:
>P.S Witam, to mój pierwszy post na tą grupę. Mam ogród, interesują mnie
>oryginalne rośliny, a pasją są stroczyki.

Witaj!

Tak wlasniue przechodzilam sobie dzisisaj kolo kwiaciarni a tam na wystawie
piekne, kwitnace Falenopsisy . Chcialabym takiego w domu, ale obawiam sie,
ze raczej nie wytrzyma w mieszkaniu :-(. Jak jest twoja opinia na ten temat?

Pozdrowka,
Anka

---
http://www.lens.pl Internetowa gazeta srodowiska medycznego
Biezace informacje dla lekarzy, farmaceutow, pielegniarek, administracji

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

5. Data: 2000-11-13 08:34:54

Temat: Re: Storczyki bylo Re: Cebulowe
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie do mnie bylo pytanie, ale odpowiem. falenopsisy swietnie sie maja w
mieszkaniu, nawer centralne ogrzewanie im nie przeszkadza. mam juz
siedem egzemplarzy i rosna bardzo dobrze, kwitna rowniez. wazne zeby ich
nie zalac. nie lubia nadmiaru wilgoci w podlozu.
Dorota

6. Data: 2000-11-13 16:15:27

Od: "Maria Maciąg" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie,
> ze raczej nie wytrzyma w mieszkaniu :-(. Jak jest twoja opinia na ten

Witaj!
Ja tez zaczynalam od falenopsisa. Trzymalam go w mieszkaniu w bloku na
parapecie okna. Kwitna niezawodnie. W zeszlym roku mój najstarszy okaz mial
45
kwiatów na jednym pedzie. Tylko ostroznie z podlewaniem!
Wiecej informaacji znajdziesz na stronie Polskiego Towarzystwa Milosników
Orchideii.
Serdecznosci
Maria ( m...@p...onet.pl )

7. Data: 2000-11-19 14:01:03

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 17:15 00-11-13, you wrote:

> [...]
>45
>kwiatów na jednym pedzie. Tylko ostroznie z podlewaniem!

Dzieki! Chyba sie skusze, tylko bede musiala miejsce na oknie wygospdarowac
a tam juz stoja dwa wilczomlkecze, cissus, dwie passiflory vel mecczennice
i cytryna skierniewicka... to juz wszystko :-).
A pachnie ten falenopsis?
Anka.

---
Nowa czarna lista niesolidnych dluznikow
http://www.jachnicki.com.pl

8. Data: 2000-11-19 14:01:04

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 09:34 00-11-13, you wrote:
> [...]
>siedem egzemplarzy i rosna bardzo dobrze, kwitna rowniez. wazne zeby ich
>nie zalac. nie lubia nadmiaru wilgoci w podlozu.

No tak Dorota tez zna sie na strorczykach :-). Dzieki za info :-), pewnie
sie skusze, tylko nie wiem gdzie mialabym go postawic, nie mam juz za
bardzo miejsca :-(.

Pozdrowka,
Anka

---

9. Data: 2000-11-21 19:06:13

Od: "Maria Maciąg" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@k...net.pl napisał(a):
> :-). A pachnie ten falenopsis? Anka.

Falenopsisy nie pachną , ale są ładne i bardzo trwałe.
Przepraszam wszystkich , którym nieświadomie podesłałam wirusa.
Sytuacja już opanowana.
Pozdrawiam grupowiczów.
--
Maria Maciąg <m...@p...onet.pl>

10. Data: 2000-11-26 12:44:35

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 20:06 00-11-21, you wrote:

>Falenopsisy nie pachną , ale są ładne i bardzo trwałe.

Aaaa. Chyba jednak sie skusze :-). Powiem mezowi i nie bedzie mial problemu
co mi kupic na Gwiazdke :-).

>Przepraszam wszystkich , którym nieświadomie podesłałam wirusa.
>Sytuacja już opanowana.

Ciesze sie ! Ostatnio straszna inwazja jest dostalam juz ze 4 rozne :-(.

Anka

---
Przystap do Programu Partnerskiego BiznesPolska.pl - Zglos swoja
witryne i zarabiaj na odslonach: http://www.biznespolska.pl/program

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Bezczelne załozenie
topinambur
zolte maliny