Straszny sen :(

1. Data: 2001-02-07 08:24:44

Temat: Straszny sen :(
Od: "Sloneczko" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam - nie wiem czy jest to pytanie na tą grupę - ale może jest tutaj
ktoś kto zna znaczenie snów.
Dzisiaj śniło mi się,że wypadają mi zęby - podobno to oznacza śmierc :(
Czy aby na pewno ? I kogo ? moją kogoś z rodziny ?
Dzisiaj są urodziny mojego synka 4 - a ja od rana mam kiepski nastrój.
Jestem osobą, którą łatwo przestraszyć .
Pozdrawiam wszystkich i prosze o odpowiedź
Joasia

1. Data: 2001-02-07 09:05:39

Temat: Re: Straszny sen :(
Od: "Ula Idzikowska" <u...@p...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sloneczko napisał(a) w wiadomości: <95r0ip$iv$1@news.tpi.pl>...
>przepraszam - nie wiem czy jest to pytanie na t? grupę - ale może jest
tutaj
>kto? kto zna znaczenie snów.

Kobieto, daj spokoj!
Nie ma jednej uniwersalnej wyroczni/wykladni co do snow, to co Ci sie sni
zalezy wylacznie od Twoich przezyc OSOBISTYCH, a juz na pewno wypadajace
zeby nie sa zapowiedzia czyjejkolwiek smierci. Moze po prostu podswiadomie
martwisz sie o stan swojego uzebienia i tyle. Rownie dobrze moze to znaczyc,
ze pozbedziesz sie jakiegos problemu. Moze tez rownie dobrze zupelnie nic
nie znaczyc. Tak czy siak nie da sie jednoznacznie nic powiedziec, jesli sie
Ciebie dobrze nie zna, z czego wniosek, ze jedyna sluszna interpretacje
wlasnego snu mozesz wykombinowac tylko Ty - i to bez zadnych "Sennikow
egipskich" ani innych zmyslanych nad ciastkiem w kawiarni bzdur.

Wszystkiego najlepszego synkowi i pozdrowienia dla Ciebie. To tylko sen! :)

--
Ula Idzikowska
u...@s...wne.uw.edu.pl

1. Data: 2001-02-07 09:08:33

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sloneczko" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jestem osobą, którą łatwo przestraszyć .
> Pozdrawiam wszystkich i prosze o odpowiedź

Drogie Słoneczko-

nie jestem psychologiem, ale jestem przekonany, że niezindywidualizowane
senniki to prawie na pewno przede wszystkim od dawna dobrze sprzedający się
produkt, a nie narzędzie, które mogłoby wyjaśniać sny konkretnej osoby.

Chyba że tak bardzo wierzysz w tego typu senniki i tak dobrze znasz
poszczególne wyjaśnienia, że jeśli intuicyjnie wyczułaś gdzieś śmierć, to
skojarzenie z wypadającymi zębami musiało zakiełkować w Twojej głowie.

Nie przejmowałbym się tym (ale na wszelki wypadek wybrałbym się do dentysty
:-)

Pozdrawiam słonecznie

P.

1. Data: 2001-02-07 09:16:56

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie przejmowałbym się tym (ale na wszelki wypadek wybrałbym się do dentysty
> :-)
A ja zwrocilabym uvage na zdrowie czlonkow rodziny;)
Eva

1. Data: 2001-02-07 09:21:38

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sloneczko wrote:
> przepraszam - nie wiem czy jest to pytanie na tą grupę - ale może jest tutaj
> ktoś kto zna znaczenie snów.

Oczywiście :)

> Dzisiaj śniło mi się,że wypadają mi zęby - podobno to oznacza śmierc :(
> Czy aby na pewno ? I kogo ? moją kogoś z rodziny ?

Na pewno nie - oznacza to, że masz co najmniej psychologiczne kłopoty
z uzębieniem, że niedawno zmartwił Cię jego stan lub to co im grozi.
W efekcie przyśniło Ci się to co przyśniło - nie ma powodu do obaw.

pozdrawiam
Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-02-07 10:23:52

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys mialem ostry atak bolu brzucha... mialem jechac na pogotowie, ale
jakos sie obeszlo... pozniej przez 4 dni snilo mi sie, ze wypadaja mi
zeby... to bylo koszmarne.. codziennie ten sam sen. Pozniej sie
dowiedzialem, ze w sennikach wypadajace zeby oznaczaja smierc i skojarzylem
to z tym bolem... na szczescie (albo nieszczescie) nie umarlem... a sny sie
skonczyly....
Naprawde nie ma sie co przejmowac tymi snami... gdyby sprawdzilo sie to co
sobie wysnilem bylbym dzisiaj bogatym mezem, albo martwym studentem... :))

1. Data: 2001-02-07 16:08:09

Od: Liquid / AAOCG <l...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> produkt, a nie narzędzie, które mogłoby wyjaśniać sny konkretnej osoby.

Czyli jednak wychodzi na to ze Freud byl lepszy niz te wszystki senniki,
no i chwala mu i czesc.
Swoja droga dlaczego od razu takie czarne mysli?? W sennikach zwykle przy
innych szczegolach mozna wynalesc pozytywne wskazowki, jakby sie troche
bardziej zastanowilo pewnie by cos wyszlo ;-))))))

Liquid

1. Data: 2001-02-07 16:14:35

Temat: Re: Straszny sen :( dlugawe...
Od: "Rafal" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sloneczko napisalo :
> [...]
> Jestem osobą, którą łatwo przestraszyć .
> Pozdrawiam wszystkich i prosze o odpowiedź

hehe witajcie

to moze ja powiem co taki sen moze oznaczac wedlug pana Freuda (proponuje
nie brac tego zbyt serio, chociaz cos w tym moze byc)
otoz:

wedlug pana Freuda wszelkie wypadajace, wyrywane, usowane itp. przedmioty
ktore sie snia sa (w przypadku kobiety) oznaka kompleksu kastracyjnego....
jezeli jest on bardzo duzy to pani nim obdazona bedzie marzyla o tym zeby
jezdzic TIRem albo czolgiem, bedzie nosic meska fryzure, zawsze bedzie
chodzic w spodniach itp. ogolnie im wiekszy kompleks kastracyjny tym pani
bardziej stara sie byc panem, ale bez przesady, bo gdyby taka pania zamienic
nagle w pana to ona byla by z tego powodu bardzo nieszczesliwa...jezeli ten
kompleks jest bardzo maly to, wedlug Freuda, moze on sie objawiac wlasnie
tego typu snami jak wypadajace zeby, albo spacer po parku w ktorym ktos
sciol wszyskie drzewa, czy inne takie abstrakcje....
Freud tez zaznaczyl ze egipskie senniki itp. to glupoty w ktore ani troche
nie nalezy wierzyc! sny sa wyrazem tego co siedzi wnas bardzo gleboko, w
czasie snu do glosu dochodzi nasza podswiadomosc, sny bardziej pozwalaja nam
poznac samych siebie niz nasza przyszlosc! wedlug mnie absolutnie nie masz
sie czym martwic, a to co tu napisalem o tych kompleksach....tez raczej nie
bierz tego zbyt powaznie, take cos rzeczywiscie istnieje, ale nie az w takim
stopniu jak mowil o tym Freud...zreszta on sam zaznaczyl ze zadnej regoly
ktora on wymyslil nie mozna stosowac w kazdym napotkanym przypadku bo moze
to doprowadzic do psychozy (?)

nie wiem czy w Twoim przypadku to Freud mial racje, czy grupowicze ktorzy
mowia ze moze powinnas isc do dentysty ;-))) jedyna osoba ktora moze ten sen
prawidlowo zinterpretowac jestes Ty,sama, bez zadnych sennikow....
pozdrawiam goraco
micek

1. Data: 2001-02-07 16:17:06

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde nie ma sie co przejmowac tymi snami... gdyby sprawdzilo sie to co
> sobie wysnilem bylbym dzisiaj bogatym mezem, albo martwym studentem... :))

A moj 'zboczony' sennik mowi, ze mozna zeby interpretowac jako symbol
seksualny.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-02-07 16:24:15

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mowia ze moze powinnas isc do dentysty ;-))) jedyna osoba ktora moze ten sen
> prawidlowo zinterpretowac jestes Ty,sama, bez zadnych sennikow....

Ale jesli wczesniej skojarzylas sobie, ze sen o zebach moze miec zwiazek z
czyjas choroba, to moze (chyba) byc tak, ze sni Ci sie on, jesli wychwytujesz
jakies oznaki
choroby w kims z rodziny.
Czy to jest prawdopodobne?
Pytam specjalistow od skojarzen;) .