Stres i problem z żołądkiem...

11. Data: 2002-10-11 15:54:25

Temat: Re: Stres i problem z żołądkiem...
Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pedro (Dive Club)" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ao3brn$3i2$1@news.telbank.pl...
> [...]
> Drżenie rąk. Cały czas drżą mi ręce.
>
> Byłem u lekarza i robiłem badania. Badania poszedłem zrobić w związku z
tym,
> że te objawy pojawiły mi się po powrocie z Egiptu gdzie miałem problem z
> biegunką jednego dnia i sądziłem, że coś mogłem tam złapać. Jednak lekarz
> zasugerował, że wygląda mu to na problemy związane ze stresem.
> Jutro mam wyniki badań i ewentualnie będę robił kolejne badania ale mam
dwa
> pytania:
> To, ze miales w Egipcie biegunke to nie jest nic dziwnego. Z reguly kazdy
Europejczyk to przechodzi. Dolegliwosci te (zreszta bardzo nieprzyjemne,
przechodzilismy to z mezem dwa razy; tepy bol brzucha, brak apetytu,
nudnosci i okupowanie toalety...) sa nazywane "zemsta faraona'. Spowodowane
sa tym, ze my mamy inna flore bakteryjna w przewodzie pokarmowym niz
Egipcjanie i jedzac ich jedzenie, zwlaszcza owoce albo pijac wode z kranu
(nie wolno!!), narazamy sie na te dolegliwosci. Dlatego najlepiej jest przez
kilka dni po przyjezdzie do Egiptu (dopoki organizm nie "zaakceptuje" innych
bakterii) wstrzymac sie z jedzeniem owocow, potraw, ktore nie sa
przygotowywane w restauracjach. Zawsze pic tylko wode mineralna! Wtedy
wszystko powinno byc OK. A jesli biegunka dopadnie trzeba kupic w aptece lek
IMODIUM i dawkowac (u doroslych) nastepujaco: pierwszy dzien- 2 kapsulki
jednorazowo, potem trzecia, drugi dzien 3 razy po 1 kapsulce.
Sadze, ze i tak warto troche pocierpiec. Egipt to cudowne miejsce na ziemi.
Przezycia sa niezapomniane!
Pozdrawiam.

12. Data: 2002-10-13 21:20:39

Od: "BIO GEN" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam herbatke mietowa oraz bardzo dobre leki o nazwie: Losec badz wersja
tansza a podobno rownie dobra Gasec, ale musi je zapisac lekarz. Bierze sie
tylko raz dziennie, a ich dzialanie polega na zmniejszeniu wydzielania kwasu
solnego w zoladku. Bardzo to jest pomocne - sama mam problemy z zoladkiem i
to jest jedyny skuteczny lek, a wyprobowalam ich wiele. Oczywiscie mozesz
tez sprobowac i to juz bez recepty mozna kupic w aptece: Rennie, Maalox,
itp., albo takie mleczko Alugastrin dosc niesmaczne do picia ale tez
skuteczne.

Pozdrawiam
Mag

13. Data: 2002-10-14 04:49:08

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam herbatke mietowa

Przy takich doleliwosciach brzusznych mieta nie zawsze jest wskazana,
sama bylam zdziwiona kiedy lekarz mi o tym powiedzial.
Pozdr.
Ula

14. Data: 2002-10-14 09:34:47

Od: "Pedro \(Dive Club\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednorazowo, potem trzecia, drugi dzien 3 razy po 1 kapsulce.
> Sadze, ze i tak warto troche pocierpiec. Egipt to cudowne miejsce na

W Egipcie byłem już trzy razy więc wszystko co napisałaś wiem. I nie o to
chodziło w moim pytaniu. Nie o to co było w Egipcie tylko to co się zaczęło
po powrocie...

Piotrek Narczyk (Dive Club)
zanurkuj z nami www.binon.com.pl
p...@p...fm