Prośba-WITCH

1. Data: 2006-02-06 10:30:28

Temat: Prośba-WITCH
Od: "lala" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny!!!

czy jak szusowałyście po internetowym świecie nie rzucił się wam w oczy
jakikolwiek obrazek z dziewczynami z WITCH?
moja córka jest wielką fanką tych czarodziejek i wszystkie oszczędności wydaje
na gazetki i gadżety.
Basia

2. Data: 2006-02-06 11:06:49

Temat: Re: Prośba-WITCH
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lala" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakikolwiek obrazek z dziewczynami z WITCH?
> moja córka jest wielką fanką tych czarodziejek i wszystkie oszczędności

Mam parę obrazków - głowy bohaterek, kapelusz, żaba. Muszę poszukać. Czy
mogłabyś się przypomniec na priv?

Kasia

3. Data: 2006-02-06 11:13:56

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakikolwiek obrazek z dziewczynami z WITCH?

Pierwsza z brzegu polska srtonka po wrzuceniu na Google.
http://www.disney.pl/Publishing/Witchmagazine/
i wyniki googlowania:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=witch&lr=
Poszperaj, napewno coś znajdziesz :)
Pozdrawiam cieplutko
--
Aga z Tychów
album

4. Data: 2006-02-06 12:32:23

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki,dzięki

już lata po internecie.pieje z zachwytu.o Boże istne szaleństwo.czy wasze
dziewczynki też tak szaleją czy może z moją jest już coś nie tak.
film ogląda już któryś raz z rzędu i za każdym razem się emocjonuje.ja też
oglądam bo muszę być na bieżąco.tak mi mówi.

a tak nieskromnie pytam czy jakiś wzorek do haftowania w tym temacie?

Basia

5. Data: 2006-02-06 12:46:51

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> film ogląda już któryś raz z rzędu i za każdym razem się emocjonuje.ja też
> oglądam bo muszę być na bieżąco.tak mi mówi.

Musiałam mojej Uli kupić segregator i karteczki "bo wszystkie dziewczynki
mają" ale szczerze mówiąc nigdy moje dzieci na oczy tego filmu nie widziały.
Na którym to jest programie? I w ogóle czy warto żeby to oglądały?

Kasia KC

6. Data: 2006-02-06 13:06:30

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC wrote:

> Musiałam mojej Uli kupić segregator i karteczki "bo wszystkie dziewczynki
> mają" ale szczerze mówiąc nigdy moje dzieci na oczy tego filmu nie widziały.
> Na którym to jest programie? I w ogóle czy warto żeby to oglądały?

Moja siostrzenica też ma taki segregator. Więc moja cóa też zapałała
chęcia posiadania takowego. Na szczęście był to weekend, sklep
zamknięty. A potem zapomniała. Bajki nie ogląda. Moze dla tego.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-02-06 14:20:12

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

film jest kanale JETIX .w tym tygodniu jest o 9.40,14.05 i 16.50.może oglądać
spokojnie.nie ma tam scen brzydkich,strasznych i wulgarnych.taka bajka dla
dziewczynek.sympatyczne.
moja córka na długopisy,ołówki ,piórniki i całe stosy karteczek.kupowałam także
naklejki do albumu ,ale nie wszystko dało się skompletować.
Basia

8. Data: 2006-02-06 16:29:09

Temat: Strój Witch uszyty przeze mnie
Od: " Ela" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córa też jest wielką fanką WITCH. Przyznam, że mi też się one podobają.
Michaśka ma cały segregator karteczek, tonę gadżetów i co 2 tygodnie kupuje
gazetkę Witch.
Ostatnio nawet byłam zmuszona uszyć jej na bal szkolny strój jednej z
bohaterek tego filmu. No i farbowałysmy włosy (zmywalną pianką), żeby
upodobnić ją jak najbardziej do Will.
Tu mozna go obejrzeć
http://glinki.com/?l=hwb8ig
Ile ja się namęczyłam z tymi skrzydełkami i wycięciem na spódnicy.
Ale córa zrobiła wrażenie w szkole.
Pozdrawiam
Ela

9. Data: 2006-02-06 22:04:55

Temat: Re: Strój Witch uszyty przeze mnie
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:
> Tu mozna go obejrzeć
> http://glinki.com/?l=hwb8ig
> Ile ja się namęczyłam z tymi skrzydełkami i wycięciem na spódnicy.
> Ale córa zrobiła wrażenie w szkole.

Strój kapitalny. Zdradź, proszę, jak zrobiłaś te skrzydełka. ja
wprawdzie w tym roku nie zdąże, bo bal już w czwartek, ale będzie pomysł
na przyszły rok.

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2006-02-06 22:59:39

Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że strój się spodobał.
Skrzydełka zrobiłam w 2 wersjach. Pierwsza to skrzydełka wygięte z wieszaka
z pralni, obszyte tiulem i tasiemką. Druga to wycięte z kartonu i pomalowane
farbami. W końcu na bal zostały użyte te papierowe. Są lżejsze i lepiej
układały się po przyszyciu do bluzki. No i najważniejsze, że wytrzymały te
wszystkie podskoki mojej córy.
Pozdrawiam
Ela

XXX - stuła
Kochana Grupo!
[szydełko] węzeł Salomona
[xxx] może być na chrzciny, urodziny i jako obrazek
link roznosci