Strój karnawałowy

11. Data: 2009-01-13 09:21:47

Temat: Re: Strój karnawałowy
Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> napisała

> I coraz bogatsze te suknie - dziś złotą widziałam + boa z piór ;-)
> Niestety dla najgrubszej dziewczynki w grupie ...

No wiesz! Najgrubsza też ma prawo wyglądać jak księżniczka :)

Pozdrawiam
Nixe
[eee i tak flejma z tego nie ukręcę ;-]

12. Data: 2009-01-13 09:21:49

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@t...pl> napisała

> U nas też. :-)

A mój nie może się zdecydować - Lord Vader czy Indiana Jones ;-) Boshhh.
Jakie to szczęście, że od 10 lat wzwyż bachorki już nie myślą o
przebraniach, bo to obciach ;-)

Pozdrawiam
Nixe

13. Data: 2009-01-13 09:21:52

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Paulinka* też... dzwoni swymi zębami:

> Co w tym roku przywdzieją Wasze dzieciaki?
> Podpowiecie coś?

Młody był Luke'm Skywalker'em.

W związku z brakiem kimona poszło pod nożyczki jedno prześcieradło...
Okazało się, że zdolna jestem niesłychanie i machnęłam w jeden wieczór strój
a'la kimono. Zamiast butów miał swoje baletki + moje skarpetki zakolanówki
zmarszczone jak getry. Na pas idealna okazała się psowa obroża (odpowiednio
szeroka, długa i masywnie wyglądająca ;) )... no cóż, Nero musiał pobiegać
tego dnia bez obroży ;). W związku z zakazem mania mieczy, strzelb czy
innych broni do obroży... znaczy pasa miał przypiętą atrapę rękojeści miecza
świetlnego zrobioną z rurki tekturowej.
Kurcze - muszę wrzucić gdzieś fotkę, bo fajnie wyszedł ;) i był jedynym z
SW.
Na 8 klas Batmanów było chyba 9-ciu, księżniczek niezliczona ilość, ze 3-ch
karateków, paru kowbojów i indian.

Młoda ma bal dopiero w lutym, ale zapowiedziała się jako wróżka. Ma już
strój baletnicy, uszyję do tego trochę dłuższą spódniczkę z tiulu, machnę
jakąś czapeczkę a'la wróżka i będzie dobrze... Nie wiem tylko czy ma mieć
skrzydełka... nie zostało to jeszcze uzgodnione ;)

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

14. Data: 2009-01-13 09:24:33

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Szpilka* też... dzwoni swymi zębami:

> U nas też. :-)
> Był piratem w zeszłym roku. Ale że i kostium dobry i otoczenie inne
> więc i w tym roku troche popiratuje na balu :-)

Mysz piratował ze 3 sezony ;) Pierwszy jeszcze w przedszkolu, drugi sezon w
zerówce i jeszcze 1 klasę zaliczyl jako Jack Sparrow. W tym roku kostium już
trochę za kusy ;)

15. Data: 2009-01-13 09:26:00

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"gdaMa" <g...@w...pl> napisała

> Na pas idealna okazała się psowa obroża (odpowiednio
> szeroka, długa i masywnie wyglądająca ;) )... no cóż, Nero musiał pobiegać
> tego dnia bez obroży ;).

Jeżu, to co Wy macie za psa, skoro jego obroża pasuje na talię 9-latka? ;-)

Pozdrawiam
Nixe

16. Data: 2009-01-13 09:30:12

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Szpilka* też... dzwoni swymi zębami:

> A kostiumy szyjecie, kupujecie czy wypożyczacie?

Strażakowi kupiłam tylko zestaw z kaskiem, pasem i akcesoriami. Koszulkę
sama przerobiłam naszywając napis i nr telefonu. Pirata kupiłam, bo był
porządnie uszyty i rozmiar rosnący wraz z dzieckiem (starczył na 3 sezony).
Luka Skywalkera uszyłam sama.

Jak mam wypożyczyć to wolę w tej cenie coś kupić lub uszyć.

17. Data: 2009-01-13 09:35:38

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Nixe* też... dzwoni swymi zębami:

> Jeżu, to co Wy macie za psa, skoro jego obroża pasuje na talię
> 9-latka? ;-)

Najlepszego na świecie... wielorasowego:) Mieszaniec labradora (czarnego) z
czymś hasko lub wilko podobnym. 50 kg żywej wagi... wulkan energii... Obroża
miała być przycięta, bo trochę za długa, ale na szczęście nie zdążyłam ;)

18. Data: 2009-01-13 09:41:45

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Na 8 klas Batmanów było chyba 9-ciu, księżniczek niezliczona ilość, ze
> 3-ch
> karateków, paru kowbojów i indian.

Wygrzebałam z szafy stare zdjęcie z balu z 3 kl SP.
I tak:
indianin - 2
pirat - 2
szeryf - 2
kowboy - 2
zorro -1
myszka - 1
pielęgniarka -1
cyganka - 2
królewna (typowa) - 3
jakies inne damy dworu (albo coś a'la w ładnych sukienkach) -5
pajacyk (to ja) -1 ;-)
bez kostiumu - 2

I kostiumy jakieś skromniejsze niż dzisiaj. Więcej atrybutów za to :-)

Sylwia

19. Data: 2009-01-13 09:47:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> U mojego starszego bal dopiero 17 lutego. U młodszego nie mam pojęcia. W
> domu siedzim więc nie mam jak sprawdzić. Może juz był a może dopiero
> będzie. Trudno, najwyżej go ominie.

Młody bal ma jutro.

> A kostiumy szyjecie, kupujecie czy wypożyczacie?

Kombinowany jest. Poprzerabiany z różnych ciuchów. Spodenki to mu na trzy
lata spokojnie starczą (mogą być gaciami Shreka, krasnoludka czy elfa, jak
się zechce). Tylko pistolet kupiony. I Młody się uparł, że zabierze miecz -
rycerski... Ot, takie fushion :-)

> Teraz to łatwizna z wypozyczalniami, no i w sklpeach pełno tego wizi.
> Kiedyś na bal to rodzice (albo inne pociotki) musieli się wykazać nie lada
> inwencją i zdolnościami krawieckimi ;-)

W życiu bym nie wypożyczyła badziewia.
A tak to sobie zpt mogłam przypomnieć na starość :-)

Qra

20. Data: 2009-01-13 09:51:16

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się zechce). Tylko pistolet kupiony. I Młody się uparł, że zabierze
> miecz - rycerski... Ot, takie fushion :-)

I kim ostatecznie będzie?

> W życiu bym nie wypożyczyła badziewia.

No wiesz, te księżniczkowe suknie to piękne są ;-P

> A tak to sobie zpt mogłam przypomnieć na starość :-)

Ech, zetpety, aż się łezka kręci.
Czy teraz uczą szydełkowania, robienia na drutach, czy innych wyszywanek?

Sylwia

Zabrali jej syna, bo ma objawienia
Kurzajka na stopie
1% podatku na szkoł