Strój karnawałowy

51. Data: 2009-01-13 11:08:24

Temat: Re: Strój karnawałowy
Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gkhsk0$mc6$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Tak szczerze... to ja bym nie chciała, aby ta tradycja rodzinna była
> kontynuowana. Właśnie dlatego.

Chcesz być zadręczana? ;-)

Ja to bym chciała być taką babcią jakiej nie mają moje dzieci.

Współczuć?

;-)

Sylwia

52. Data: 2009-01-13 11:09:40

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
> "Szpilka" <s...@t...pl> napisała

> Za ręcznik? ;-)

Nie.

Za grecką boginię

:-D

Sylwia

53. Data: 2009-01-13 11:15:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz być zadręczana? ;-)
>
> Ja to bym chciała być taką babcią jakiej nie mają moje dzieci.

A ja bym nie chciała zostać babcią. Jeszcze.

> Współczuć?

A czemu? Mam konto w banku :-)

Qra

54. Data: 2009-01-13 11:16:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie.
>
> Za grecką boginię

To powinna być bez ręcznika.

Qra

55. Data: 2009-01-13 11:20:53

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To powinna być bez ręcznika.

To nie był ręcznik tylko peplum. Gorzej z tymi butami.
Adam

56. Data: 2009-01-13 11:25:39

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@t...pl> napisała

> Za grecką boginię

Łeee, to było pierwsze, co mi przyszło do głowy, ale sądziłam, że to za
proste rozwiązanie ;-)

Pozdrawiam
Nixe

57. Data: 2009-01-13 11:30:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:gkhtha$99f$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> To nie był ręcznik tylko peplum.

NSS :-P

Qra, i koniecznie - jeśli Wenus - to bez rąk

58. Data: 2009-01-13 12:04:30

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał

> I tak było ładniej ... miało to swój urok a nie "licytacja" na droższy
> stórj.
> Może źle to odbieram ale jakoś tak niezbyt mi się to kojarzy.

Ja tez mile wspominam dawniejsze czasy, każdy strój był wyjątkowy, nawet jak
na balu pojawiły sie 3 biedronki każda wyglądała inaczej, a teraz wszystkie
te gotowe marketowe stroje wyglądaja prawie tak samo.

> I coraz bogatsze te suknie - dziś złotą widziałam + boa z piór ;-)

ja boa z czerwonych piór tez w tym roku kupiłam, w markecie można było
dostac takie 1,5 metrowe cudo po ok 15zł, kupowanie piórek w małych
woreczkach do zabaw plastycznych wychodzi o wiele drożej, więc teraz w
całości boa na bal, a w ciągu roku piórka dzieciaki wykorzystają w zabawach
plastycznych ;-)

Pozdrawiam

Monika

59. Data: 2009-01-13 19:29:48

Od: "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A kto to jest spoderman? Jakiś nowy przeciwnik spidermana? ;-)
>
> Stalker

Oj tam czepiasz sie :) Miało być spiderman :)

Pozdrawiam,
Vicky S.

60. Data: 2009-01-13 19:30:41

Od: "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl> napisał w
> wiadomości news:gkghpu$edd$1@opat.biskupin.net...

> Najbardziej mnie to "a" fascynuje :-)
>
> Qra, byłby pomysł na przyszłoroczny bal

Z rozpędu wyszło ;) Chociaż przebranie za "a" mogłoby ciekawe być :)

Pozdrawiam,
Vicky S.

Zabrali jej syna, bo ma objawienia
Kurzajka na stopie