Strona EMS

1. Data: 2009-08-31 11:50:09

Temat: Strona EMS
Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu nie mogę dostać się na stronę Ellen Maurer-stroh -
czy wiecie może dlaczego? Co się stało z ta stroną? Będę wdzięczna za
każdą informację. Dziekuję

2. Data: 2009-09-01 17:51:44

Temat: Re: Strona EMS
Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 13:50, QBASKA <q...@w...pl> wrote:
> Od jakiegoś czasu nie mogę dostać się na stronę Ellen Maurer-stroh -
> czy wiecie może dlaczego? Co się stało z ta stroną? Będę wdzięczna za
> każdą informację. Dziekuję

Już nieaktualne, administrator mi odpowiedział, że były problemy
związane z serwerem.
Dziękuję za zainteresowanie tematem!

dla miłośników ubierania zwierzyny i nie tylko
Re: .. w niecierpliwym oczekiwaniu na sukienkę Ikselki...
Re: .. w niecierpliwym oczekiwaniu na sukienkę Ikselki...
Targi minerałów i kamieni szlachetnych w Krakowie
xxx - poszukuję grzybów