Strona SamiSobie - list na grupe

1. Data: 2000-06-04 00:30:06

Temat: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: m...@p...onet.pl (Małgorzata Lesińska) szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Jestem mamą niepełnosprawnej Zuzi.Córka jest chora na mukowiscydozę.Nie muszę
dowodzić, z jakimi problemami musimy się borykać.W tej chwili jednym z najcięższych
jest wieczny brak pieniędzy.Ze wszystkim innym nauczyłam się już walczyc.Zwracam się
tą drogą o pomoc,bo Zuzi ojciec nie łoży na jej utrzymanie.Wystąpiłam do sądu o
zasądzenie alimentów od babki Zuzi (mojej teściowej).Mąż teściowej nie jest
dziadkiem Zuzy.Sąd nie chce wziąść pod uwagę jego dochodów przy rozpatrywaniu
sprawy.Szukam kogoś,kto zna prawo i mógłby mi podpowiedzieć, na jaki przepis mam się
powołać,aby sąd uznał,że małżeństwo to jedno.Żeby dochody męża teściowej były brane
pod uwagę, przy rozpatrywaniu sprawy alimentacyjnej.Nie wiem,czy ktoś z grupy nam
pomoże?Będę wdzięczna za odpowiedź. Mój e-mail:
m...@p...onet.pl
Małgorzata L .

2. Data: 2000-06-05 08:38:07

Temat: Re: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde przykra sprawa :(

Jedyna prawniczka -z tego co pamietam- swego czasu to MARIA, kto pamieta
namiary? Moze ona mogla by pomoc Pani
Wojtek

3. Data: 2000-06-14 14:55:08

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...
>Naprawde przykra sprawa :(
>
>Jedyna prawniczka -z tego co pamietam- swego czasu to MARIA, kto pamieta
>namiary? Moze ona mogla by pomoc Pani
>Wojtek

To jest dawny adres e-mail Marii
m...@s...top.pl
Mozna tez zapytac sie na grupie < pl.soc.prawo >
Pozdrawiam
Olek

Dostosowywanie komputerow do potrzeb osob niepelnosprawnych...
Szukam Kontaktu
Szukam ogrodnika /Zielona Góra
Drogowskaz-dofinansowani e zakupu komputera
Bank Pomyslow