Strona - kurs siatki i szydełka

1. Data: 2004-06-02 16:57:13

Temat: Strona - kurs siatki i szydełka
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam wczoraj ciekawą stronę :
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=39992

Bardzo wyraźne rysunki, co się rzadko zdarza. Polecam, zwłaszcza nowym
maniaczkom igliczek ;)

Pozdrawiam
ela

1. Data: 2004-06-02 17:43:56

Temat: Re: Strona - kurs siatki i szydełka
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

Polecam, zwłaszcza nowym
> maniaczkom igliczek ;)

Elu, miej litość.... ;)

pozdrawiam
Julita znad prześcieradła, które trzeba jakoś oznaczyć ;P

--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-02 17:46:43

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" napisał w wiadomości

> Polecam, zwłaszcza nowym
> maniaczkom igliczek ;)

czyzbyscie sie nowa mania zarazily na wtorkowym spotkaniu?:)
pzdr
yenn

1. Data: 2004-06-02 17:49:33

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyzbyscie sie nowa mania zarazily na wtorkowym spotkaniu?:)

My????? Ja na razie nie zamierzam ;) ale żebyś widziała, z jakim zapałem
dziewczyny robiły siatki ;) Wykazały bardzo mało zainteresowanie tym, co
dzieje się wokół, tylko igliczki i koniec. Tak było do momentu, gdy pojęły
podstawowe zasady. Miały zresztą przykazane, żeby się uczyć, pózniej tego
mają uczyć kolejne osoby.

A o spotkaniu napisze za chwilę.
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-06-02 17:49:53

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> czyzbyscie sie nowa mania zarazily na wtorkowym spotkaniu?:)

trenowałyśmy ostro ;)
pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-02 18:01:30

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości

> trenowałyśmy ostro ;)

uczcie sie uczcie:))) potem nauczycie mnie... matko, gdzie te wiadra daja?:)

pzdr
yenn

1. Data: 2004-06-04 08:32:04

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny! Trenowac ostro! Siatki maja Wam wychodzić CUDOWNE :-))))
pozdr
annaweronika (już w domku, w misce mocza się koronkowo - lumpexowe zdobycze)

1. Data: 2004-06-04 12:54:11

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaweronika wrote:

> Dziewczyny! Trenowac ostro! Siatki maja Wam wychodzić CUDOWNE :-))))

Krysia to już spory kawałek nawiązała :) Ja się zajęłam chwilowo
prześcieradłem i końcem semestru, ale i na siatkę przyjdzie czas :)
pozdrawiam
Julita co dostała 5 z lasów deszczowych jako jedna z dwóch osób na roku :)

1. Data: 2004-06-04 13:19:54

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozdrawiam
> Julita co dostała 5 z lasów deszczowych jako jedna z dwóch osób na roku :)
Znając Ciebie Julio to nie mogło być inaczej a więc tak trzymać dalej.
Pozdrawiam
Anna J.

[xxx] horoskop dziecięcy
(xxxx) poszukuje