Strona z poradami?

1. Data: 2006-04-10 10:38:48

Temat: Strona z poradami?
Od: "belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Szukam porad dotyczacych podcinania drzewek owocowych, róz i innych,
najlepiej ladnie ilustrowanych. Szukam takrze Kalendarza prac w
ogrodzie co kiedy nalezy robic. Moze ktos polecic jakas sensowna
strone??
Piotr

2. Data: 2006-04-10 10:43:14

Temat: Re: Strona z poradami?
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

3. Data: 2006-04-10 10:44:17

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zapewne masz na mysli jakies konkretne drzewka. Jakie?

Pozdrawiam pogodnie
Skryba

4. Data: 2006-04-10 10:55:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"belgrano" <a...@g...net.pl> wrote in message
[...]

Proponuje ksiazki - mozna ze soba wziac do sadu...

5. Data: 2006-04-10 11:01:40

Od: "belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wisnia, Jablon i róze oraz Thuja. Niestety ojciec nie daje sie
przekonac i tak np, róze tnie jak zywoplot!!!! Straszne. Oraz
ogólne zasady podcinania zwyklych drzew jak Kasztan.

6. Data: 2006-04-10 11:02:38

Od: "belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem o ksiazkach ale chce przypiac w komórce:-)) Zreszta w
necie szybciej i taniej.

7. Data: 2006-04-10 15:06:46

Od: "Zbigniew Zalas" <z...@k...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Wlasnie zapisalem sie do tej grupy dyskusyjnej i mialem napisac podobne
ogloszenie. Czekam na linki.
Zbyszek

8. Data: 2006-04-10 16:13:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Apr 2006 03:38:48 -0700, belgrano napisał(a):

> Witam.
> Szukam porad dotyczacych podcinania drzewek owocowych, róz i innych,
> najlepiej ladnie ilustrowanych.

Jakich róż?

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-04-10 20:06:00

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://ogrody.agrosan.pl/
http://ogrody.agrosan.pl/roza/
http://ogrod.to.jest.to/

--
Pozdrawiam, Rafal Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

10. Data: 2006-04-10 20:55:09

Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "belgrano" <
Szukam porad dotyczacych podcinania drzewek owocowych, Róz i innych,
najlepiej ladnie ilustrowanych. Szukam takze Kalendarza prac w
ogrodzie co kiedy nalezy robic. (...)

Jakis czas temu kupilam z serii Mój piekny ogród kalendarz prac
ogrodowych Rok w ogrodzie 2006. Uwzgledniony jest tam wplyw faz Ksiezyca na
procesy zyciowe roslin.

Raczej sie tymi wskazówkami nie kieruje to w ogrodzie pracuje gdy mam
czas a nie gdy mi podreczniki karza ;-)

Serdecznie Milka

Problem z niechcianymi szkodnikami.
Mieszanka torfu, cementu i ...