Stronę sobie zrobiłam

11. Data: 2003-01-09 23:06:19

Temat: Re: Stronę sobie zrobiłam
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEKMDGAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Bardzo przyjazna strona-gratuluję, ale się rozczarowałem bo na żadnym
> zdjęciu nie widziałem Ciebie.

Błąd naprawionym został.
Jeżeli sieć wytrzyma obciążenie moim wizerunkiem to możesz zobaczyć Kronopia
nieskromnie bardzo ,bo topless.

> I ten koń wprowadził mnie w zdumienie
-bardzo lubię konie-

Fakt ,w zimowym futrze mułowato wygląda.
Żeby nie było niejasności , koń jest własnością mojej córki i ona na nim
jeździ .
Ja ograniczam się do przekupstwa smakołykami , czyszczenia i od czasu do
czasu jestem przez niego na spacer wyprowadzana.Posłuchu u niego nie mam
żadnego , ale chyba mnie trochę lubi bo czołganie po chaszczach ogranicza do
mojej prędkości maksymalnej , co pozwala mi przynajmniej pozorować panowanie
nad zwierzęciem i resztki godności zachowywać.

............on tam
> przypadkiem na trawkę-czy też zadomowiony na stałe:-)

Zameldowany na czas nieokreślony , z opcją wyprowadzki do stajni z halą
treningową

Pozdrówka

--
Kronopio
ICQ 82543201

12. Data: 2003-01-09 23:21:50

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nieźle się napracowałaś.
> Ładnie Ci to wyszło.

Dziękuję.

> Pozdrawiam Krycha
> P.S. Będziesz na spotkaniu w Bielsku u Mirki 12-go w niedzielę?

Jak by to powiedzieć?
Zima jest.
Rodzina ścierpi moją szajbę roślinną od wiosny do jesieni , ale zima jest
ich!
Dlatego nie będę , ale na Wasze sprawozdania liczę.
Od netu mnie jeszcze nie odcięto.

Pozdrawiam serdecznie

--
Kronopio
ICQ 82543201

13. Data: 2003-01-09 23:25:02

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> "Przykro nam, strona chwilowo nie działa z powodu przekroczenia
> godzinnego limitu transferu."
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Taka rozbudowana znowu nie jest.
Nie mam pojęcia dlaczego u Ciebie taki komunikat wyskakuje.

Pozdrówka

--
Kronopio
ICQ 82543201

14. Data: 2003-01-09 23:35:47

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka u mnie działa. Prosze przyjąć gratulacje i wyrazy uznania :-).

Balsam na moją udręczoną wyrobem Bilusia głowę: -)
Dziękuję.

> Pozdrawiam Ja...cki
> PS. Mam pytanie: jakim aparatem zostały zrobione zdjątka?

Większość idioten aparatem , małpą czy jak tam go zwał.
Kilka lustrzanką Nikon F 65.

Kronopio
ICQ 82543201
http://cronopio.republika.pl

15. Data: 2003-01-09 23:39:12

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> Gratuluje, jest na co popatrzec.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

U ciebie też!
Dziękuję.

Kronopio
ICQ 82543201
http://cronopio.republika.pl

16. Data: 2003-01-09 23:44:25

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy ułudka jest zimozielona?

Nie.Zimą liście brązowieją.

I gdzie znalazłaś pragnię?

Nie pamiętam już gdzie. Ale jak chcesz to przypomnij mi wiosną , mogę Ci ją
rozmnożyć.

> Ale kawał roboty zrobiliście...

:-)

> Pozdrowienia dla kotów :-)

Widziałam Twoje. Piękne.Pogłaszcz je ode mnie .

Kronopio
ICQ 82543201
http://cronopio.republika.pl

17. Data: 2003-01-09 23:46:02

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A mnie zachwycił ten pełny pierwiosnek, mi jeszcze nie udało się zdobyć
> żadnego pełnego łyszczaka.
> Pozdrawiam, Kaśka

Na ucho Ci powiem.
W OBI został zakupiony.

Kronopio
ICQ 82543201
http://cronopio.republika.pl

18. Data: 2003-01-10 00:05:17

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:avkkbt$kbo$1@news.onet.pl...
> Witaj :-)
> Strona bardzo fajna ale mam pewną propozyjcję ;-)
> Na republice warto index.html zrobić tak jak jest na stronie którą włśnie
> szykuję http://mojezwierzaki.republika.pl/

Początek bardzo ładny :-)

> wtedy, gdy wraca się do głównej strony serwisu nie otwiera się okienko pop
> up'u. Jeśli będziesz chciała tak zrobić chętnie podeślę Ci tę stronę. Jest
> tam skrypt przełączający index.html na witaj.html

Ty wiesz co Rafałku? Nie rozumiem co do mnie mówisz.
Wytłumacz mi to jakoś przystępniej.
Kronopio do podlotków nie należy i takiego... tfy... html`a nie używa ,
gotowcem leci w postaci FrontPage`a , a i to mózg mu się warzy od wysiłku.
Z propozycji chętnie skorzystam tylko wytłumacz mi o co chodzi z tymi tam
index i witaj.

> I prywata... gdybym mógł nieśmiało prosić o zmianę adresu szkółki ojca na
> www.wolski.com.pl to byłbym bardzo szczęśliwy :-)

Prosić możesz śmiało :-)
Linki mam jeszcze nie odpracowane i dopiero będę sprawdzać które działają ,
a które są wadliwe.
Strona Bogusława też się chyba nie otwiera prawidłowo :-(

Pozdrawiam serdecznie

--
Kronopio
ICQ 82543201

19. Data: 2003-01-10 07:21:28

Temat: Odp: Stronę sobie zrobiłam
Od: "Pyfcia" <j...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup > Zdjęcia nie
są na miarę tych robionych przez Jacka Kaliszana , ale starałam
> się wybrać takie nadające się do oglądania.
>
> Pozdrawiam
> --
> Kronopio
Witaj,
Gratuluje - baardzo mi sie podoba - i takich jak ja podnosi na duchu. Chyba
zaczne robic dokumentacje mojego ogrodu (dopiero zaczynam). Patrzac na
Twoj - wiem ze mozna wszystko:)
Pozdrawiam
Kotlet
p.s. zwierzece widoki u mnie bardzo podobne - psy, koty, konie - witaj
bratnia duszo:)

20. Data: 2003-01-10 08:07:33

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avk8c8$nof$...@n...tpi.pl...
> W tamtym roku byly na wiosennych targach w Gdansku, moze beda i w tym.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Wiesiu ja jakoś nigdy nie mogłam się wybrać na te targi. Z migawki w
telewizji wydawało mi się, że można tam kupić głównie roślinki balkonowe,
więc za bardzo mnie tam nie ciągnęło, czy było tam jeszcze cos ciekawego
chodzi mi głównie o bylinki.

Kaśka

raczniki - rycynus
Jestem...