Strony o odchudzaniu

11. Data: 2007-06-05 13:55:22

Temat: Re: Strony o odchudzaniu
Od: "Al" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też mam podobne doświadczenia. Ustawiczną zgagę na diecie
> wysokowęglowodanowej leczyłam przez kilkanaście lat ranigastem i
> środkami zobojętniającymi doraźnie kwas żołądkowy. Wystarczyło tylko
> zmienić
> cukrową dietę na DO i problem zniknął.

Meczylem sie ze zgage latami prawie codziennie i bralem malox .Gdy
przestalem palic i zaczalem sie ruszac od 5 l;at niemam zadnej zgagi.Nie
wiem co wplynelo byc na to sport czy koniec z paleniem.

12. Data: 2007-06-05 14:01:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie czlowiek zywi cukrem z cukierniczki, to kazda zmiana diety jest
zmiana na lepsze.

13. Data: 2007-06-05 18:03:19

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
.
> Zdaje sobie sprawe z tego, ze z powodu tych twoich zalet masz niewielu
> znajomych wiec swa nienawisc do swiata i innych ludzi musisz sobie zalosny
> matolku odreagowac.

nie przypisuj swoich problemow innym :))) no to jak to jest z tym twoim
"odbiciem", calkowite, czesciowe(ile %) :))))

> Pisz dalej, te teksty sa interesujaca ilustracja tego, jaki rodzaj ludzi
> jest
> przyciagany przez optymalna sekte.

argument tak samo nedzny jak twoje straszenie prokuratorami, sadami, policja
i odcieciem mi dostepu do internetu. Ciekawe ze tobie juz raz zablokowano
dostep do grup dyskusyjnych! ciekawe czy powodem tego "szlabanu" byl
wybitnie wysoki poziom merytoryczny twoich postow! :)

> Wiem, ze tego co napisalem znowu nie zrozumiesz, ale na szczescie nie
> tylko ty
> czytasz ta grupe:)

zrozumialem ze oficjalnie i otwarcie przyznalas sie ze Ci odbilo, tylko
pozostal jeden szczegol ktory mnie interesuje, jak bardzo Ci odbilo !? :D

Jurek

14. Data: 2007-06-05 19:48:00

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 05 Jun 2007 16:01:18 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Jak sie czlowiek zywi cukrem z cukierniczki, to kazda zmiana diety jest
> zmiana na lepsze.
rozumiem, że doświadczenia własne mistrza Kólera, ale się musiałeś namęczyć

--
radek

15. Data: 2007-06-06 16:46:52

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> A moje doswiadczenia sa zupelnie inne i na diecie niskoweglowodanowej
> dostalem
> zgagi jak jasna cholera, dopiero jak ograniczylem produkty pochodzenia
> zwierzecego i zwiekszylem udzial weglowodanow w diecie, to mi przeszlo jak
> reka
> odjal.

a u mnie jednak odwrotnie, na "bezdiecie" zgagi dosyć częste, częściej niż 2
razy w tygodniu a po przejściu na DO ustały z tym że to DO było stosowane
przez niecały rok o ile dobrze pamiętam a teraz po powrocie do "bezdiety"
nie ma mowy o żadnych zgagach :) jednak DO coś mi pomogło!

jak i na każdej diecie :)

pzdr,
,,
dkz..

16. Data: 2007-06-06 16:48:34

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> rozumiem, że doświadczenia własne mistrza Kólera, ale się musiałeś
> namęczyć

nie, chodzi o doświadczenia o których kilka lat temu pisał Al hehe. Chyba
normalny człowiek rozumie, co czyta?

,,
dkz..

17. Data: 2007-06-06 16:59:10

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 18:48, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:

> normalny cz owiek rozumie, co czyta?
rozumiem, e ty uwa asz si za normalnego i co wi cej umiesz czyta :)

> dkz..

---------------
radek

18. Data: 2007-06-06 17:06:30

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "radek" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

> rozumiem, e ty uwa asz si za normalnego i co wi cej umiesz czyta :)

z kodowaniem cos ma którys z nas chyba.

co do reszty to OT, NTG i EOT

,,
dkz..

19. Data: 2007-06-06 17:08:56

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 19:06, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:

> z kodowaniem cos ma którys z nas chyba.
a bo terz pisz z www i mam nowego kompa

> co do reszty to OT, NTG i EOT
i vice versal
> ,,
> dkz..

----------------
radek

20. Data: 2007-06-06 21:14:09

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dekazzze napisal:

> [...]
> przez niecały rok o ile dobrze pamiętam a teraz po powrocie do "bezdiety"
> nie ma mowy o żadnych zgagach :) jednak DO coś mi pomogło!

Nie wiem jaka diete stosowales poprzednio, wiec trudno powiedziec ze inna,
zdrowsza dieta anizeli ta Kwasniewskiego, tez by Ci nie pomogla.
Ale to dobrze, ze ta diete stosowales krotko i z niej zrezygnowales po
ustapieniu symptomu.

Jesli znasz j.ang to warto poczytac sobie co nieco na temat tego Twojego bylego
problemu, zwlaszcza, ze moze on kiedys powrocic w przyszlosci:

* Refluks czyli po ang. to Gastroesophageal Reflux Disease w skrocie (GERD)

http://en.wikipedia.org/wiki/Gastroesophageal_reflux
_disease

* Tutaj masz krotka informacje na temat diety opracowane przez McKinley Health
Centere University of Illinois, ktora zaleca sie przy problemach z refluksem:

http://www.mckinley.uiuc.edu/Handouts/pdfs/gerd_diet
.pdf

> jak i na każdej diecie :)

Tak, masz racje ale niektore diety sa dietami bardzo wysokiego ryzyka, dlatego
lepiej, jesli sie ma problemy zdrowotne to nie wierzyc w zadne szarlatanskie
dywagacje, tylko :

* udac sie do lekarza specjalisty i dietetyka zajmujacego sie profesjonalnym
ustalaniem diet.

* poszperac w sieci i zapoznac sie z opiniami fachowcow ktorzy zalecaja terapie
i diety przebadane.

Wartosciowych stron internetowych w j. polskim jest niestety niewiele:

http://www.resmedica.pl/zdart40113.html
http://www.dieta.pl/news.asp?ID=239
http://pl.wikipedia.org/wiki/Refluks_%C5%BCo%C5%82%C
4%85dkowo-prze%C5%82ykowy