Strony porno, a uszczerbek na zdrowiu psychicznym?

1. Data: 2004-06-04 20:58:56

Temat: Strony porno, a uszczerbek na zdrowiu psychicznym?
Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie dla biegłych sądowych:

Czy normalnym następstwem przypadkowego wejścia na strony porno jest
uszczerbek na psychice dziecka?

1. Data: 2004-06-04 23:01:39

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G."
> Czy normalnym następstwem przypadkowego wejścia na strony porno jest
> uszczerbek na psychice dziecka?

Tak. Ja do tej pory sie nie podnioslem.

1. Data: 2004-06-04 23:19:52

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G."

> Pytanie dla biegłych sądowych:
>
> Czy normalnym następstwem przypadkowego wejścia na strony porno jest
> uszczerbek na psychice dziecka?

Dziecko to może mieć 8 jak i 16 lat ...

Więc ile ono ma lat ?

1. Data: 2004-06-05 14:03:09

Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

shadowofdarknes <s...@w...pl> napisał(a):

> Dziecko to może mieć 8 jak i 16 lat ...
> Więc ile ono ma lat ?

Przyjmijmy, że osiem. W sprawie chodzi nawet o "poważny" uszczerbek na
zdrowiu psychicznym dziecka.

1. Data: 2004-06-06 02:15:55

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie dla biegłych sądowych:
>
> Czy normalnym następstwem przypadkowego wejścia na strony porno jest
> uszczerbek na psychice dziecka?

Nietylko dziecku to moze zaszkodzic i nie takie caliek przypadkowe jest to
wchodzenie.

kaska

--
I would like to help, but not as much as I would like not to.

1. Data: 2004-06-06 12:58:30

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia"
> Nietylko dziecku to moze zaszkodzic i nie takie caliek przypadkowe jest to
> wchodzenie.

Czy ktos wie, w jakiej ksiazce psychologicznej moglbym znalezc dane o
szkodliwosci na psychike dziecia/doroslego czlowieka roznego rodzaju zjawisk
o podtekscie erotycznym? Chodzi mi o ksiazki dostepne na rynku.

1. Data: 2004-06-06 21:45:16

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman G.; <c9qnqg$blq$1@inews.gazeta.pl> :

> Pytanie dla biegłych sądowych:
>
> Czy normalnym następstwem przypadkowego wejścia na strony porno jest
> uszczerbek na psychice dziecka?

Jesteś oskarżycielem, czy oskarżonym?

"Z teorii sieci neuronowych" - zależy od ilości wejść i znaczenia jakie
tym faktom przypisują dorośli [czyli jaką wartość nadają takim
zdarzeniom - w ujęciu dziecka wartość "zakazu" zamienia się w wartość
"manipulacyjną"]. Dzieci prymitywnie naśladują, więc istnieje ryzyko
zachowań podobnych do stron internetowych bez kontekstu - czyli np.
"próby seksualne" będące tak naprawdę naśladownictwem, a nie własną
potrzebą seksualną. Brak zrozumienia dla faktycznych mechanizmów
zachowań może być elementem wykorzystywanym przez dorosłych [dziecko
traktuje takie zachowania na równi np. ze skarżeniem - czyli jako
mechanizm wpływu na innych, który bardzo łatwo obrócić przeciw niemu]
lub przyczyną błędnych zachowań samych dzieci.

Ale jakby co, to ja nawet nie jestem psychologiem - jednak psycholodzy
zapewne też wyciągają wnioski "na około", bo do obiektywnej oceny trzeba
by przeprowadzić doświadczenia, a tego raczej nikt nie zrobił i nie
zrobi.

Flyer

1. Data: 2004-06-06 22:00:49

Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:c9qnqg$blq$1@inews.gazeta.pl...

> Czy normalnym następstwem przypadkowego wejścia na strony porno jest
> uszczerbek na psychice dziecka?

Miałem jednego kolegę, któremu ojciec (według jego relacji) od wczesnego
dzieciństwa, tzn. wcześniej niż powinien (jeśli w ogóle powinien :))),
puszczał firmy erotyczne, a także horrory, popierał alkohol itp.
Kolega ten wcześnie dojrzał fizycznie - potem miał strasznie głupie myśli i
przez wszystko patrzył przez pryzmat seksu. Wielokrotnie mówił, jak chciałby
się kochać z jakimiś dziewczynami i mówił to w sposób bardzo wulgarny.
Kiedyś nawet powiedział, że na wakacjach zdarzyło mu się jakoby odbyć
stosunek z...cewką moczową pewnej dziewczyny :-)

Gucio

pytanko
PYTANIE!!!
ruszanie ustami?