Strusie jaja, strusie mięso - gdzie w Warszawie?

1. Data: 2003-03-25 19:53:09

Temat: Strusie jaja, strusie mięso - gdzie w Warszawie?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Gdzie w Warszawie można kupić świeże jaja strusie i mięso?

Pozdr.

1. Data: 2003-03-25 20:02:11

Temat: Odp: Strusie jaja, strusie mięso - gdzie w Warszawie?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b5qc37$m8d$...@a...news.tpi.pl...
> Jak w temacie. Gdzie w Warszawie można kupić świeże jaja strusie i
mięso?

A propos jaj, to pałęta mi się po glowie Hypernova w Galerii Mokotow,
ale to bylo w wakacje ub. roku.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-25 20:54:15

Temat: Re: Strusie jaja, strusie mięso - gdzie w Warszawie?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam jaja po 80 zl w klifie na okopowej

1. Data: 2003-03-25 22:24:09

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> widzialam jaja po 80 zl w klifie na okopowej

Sa tez w Mini Europie na Gornoslaskiej. 100 za sztuke.
Michal.

1. Data: 2003-03-27 11:37:17

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaja powinny zawsze być w markecie Bomi w centrum Klif
Mięso też jest ale mrożone do wyboryu struś lub kangur

--
ostry

PLACEK ZBÓJNICKO-WĘGIERSKI Mniam:)
Pieczark/brokułyi w panierce