Strusiowe jajo we frywolitkach

1. Data: 2005-03-14 12:26:15

Temat: Strusiowe jajo we frywolitkach
Od: "Koko szanel :)" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj narobilam sie, jajo jest duuuuze!!!!

Tu jest adres do zdjecia jaja w albumie:
http://glinki.com/?l=2vx5p4

Sama siebie podziwiam :)))

1. Data: 2005-03-14 13:43:49

Temat: Re: Strusiowe jajo we frywolitkach
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj narobilam sie, jajo jest duuuuze!!!!
>
> Tu jest adres do zdjecia jaja w albumie:
> http://glinki.com/?l=2vx5p4
>
> Sama siebie podziwiam :)))

przylaczam sie do podziwow!!! jajo jest niesamowite!!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-03-14 14:27:59

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PIEKNE!!!!!
Ja tak nie umiem....

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2005-03-14 14:59:28

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj narobilam sie, jajo jest duuuuze!!!!
>
> Tu jest adres do zdjecia jaja w albumie:
> http://glinki.com/?l=2vx5p4
>
> Sama siebie podziwiam :)))

A jakimi nićmi robisz ubranka dla jajek ?? bo kolor są super żywe :) ja
robię tylko dla małych jajek :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-03-14 22:59:57

Od: "Manx" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajna ta Twoja koronka. Słupki równe. Kolory też trafne. Sama wykombinowałaś
wzór? I robisz też listki czółenkiem... No no. Chylę czoła. Po prostu misterna
robótka.
Ja mam wzory 'kubraczkówi' na zwykłej wielkości kurze jaja oraz też na indycze
(seria motyli). Jeśli byłabyś zaniteresowana - daj znać.
Pozdrawiam serdecznie
Małgosia

1. Data: 2005-03-15 06:41:52

Od: "Koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajna ta Twoja koronka. Słupki równe. Kolory też trafne. Sama
wykombinowałaś wzór? I robisz też listki czółenkiem... No no. Chylę czoła. Po
prostu misterna robótka.

Dzięki za uznanie!

Wzór kombinowałam sama, szczerze mówiąc dużo sie nauczyłam na tym jaju :) Po
pierwsze trzeba jednak zaplanować ilość elementów na szerokość (najlepiej
parzystą)i zacząć od środkowego pasa. Ja zaczęłam od góry i musiałam
kombinować z dołączaniem następnuych pasów. Listków się na tym jaju dopiero
uczyłam, więc nie są super równe, ale metodę opanowałam :)

> Ja mam wzory 'kubraczków' na zwykłej wielkości kurze jaja oraz też na
indycze (seria motyli). Jeśli byłabyś zaniteresowana - daj znać.

Pewnie, że chcę, choruję na chorobę zwaną "chciwość" zbieram wszystko i
próbuję do skutku.... potem porzucam dla czegoś nowego :)

Kolorki same się jakoś dobrały, chciałam bardzo kolorowo i wyszło!

Jeżeli chodzi o kordonek, to oczywiście nie pamiętam, jak sie nazywa,
kłębuszki po 25g, w cenie 5,50 zł/szt. Sprawdzę i napiszę.

No i teraz nie chce mi się robić na małe jaja, bo to takie mało
ambitne :)))))))

Pozdrawiam robótkowiczki, Koko

1. Data: 2005-03-15 08:57:25

Od: "Manx" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam Ci mail na priv, żeby domówić szczegóły.
Pozdrawiam
M.

1. Data: 2005-03-15 15:51:08

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Oj narobilam sie, jajo jest duuuuze!!!!
>
> Tu jest adres do zdjecia jaja w albumie:
> http://glinki.com/?l=2vx5p4
>
> Sama siebie podziwiam :)))

Jestem pod wrażeniem!
Naprawdę śliczne te jajo...