Strzela mi w kosciach [czesc!]

1. Data: 2002-10-10 15:05:12

Temat: Strzela mi w kosciach [czesc!]
Od: flash <f...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Generalnie jestem niewytrenowany i asportowy [moze ktos mnie zmotywuje
aby to zmienic :) ]
Mam 24 lata i od jakiegos roku zaczyna mi "strzelac w kosciach" [od
palcow u stop, jak sie je naciagnie, poprzez kostki, kregoslup, barki,
az do szyi <<szyja jest najbardziej niepokojaca>> ]

Jak rano wstane i przygne ucho do barku, to slysze cala serie
'strzalow'
Nipokoi mnie to bo:

1 dawniej tego nie bylo
2 slyszalem, ze mozna sobie uszkodzic jakies torebki stawowe...

Czy jest na to jakas rada?
Czy macie podobnie?

Z gory dzieki za odpowiedz!

2. Data: 2002-10-10 16:04:30

Temat: Re: Strzela mi w kosciach [czesc!]
Od: "kamilos" <k...@r...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam podobny problem z szyja i karkiem. To dosc niepokojace. czy ktos
wie cos o tym wiecej?

3. Data: 2002-10-10 17:16:40

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nipokoi mnie to bo:
>
> 1 dawniej tego nie bylo
> 2 slyszalem, ze mozna sobie uszkodzic jakies torebki stawowe...

Za malo ruchu, poza tym moga to byc objawy lekkoreumatyczne chyba - ze za
malo plynu, ktory znajduje sie w stawach.
Poza tym mi strzykaly kolana od dziecinstwa, raz lepiej, raz gorzej, palce
caly czas strzykaja, ale to dlatego chyba, ze wyginam je o 90 stopni w ta i
tamta strone.
Z szyja tez sie boje, lepiej rozruszac ja w kierunku gora-dol, lewa-prawa
(jedna plaszczyzna), niz ruszac glowa od lewej do prawej wzdluz luku.
pozdro

4. Data: 2002-10-10 20:12:50

Temat: Re: Strzela mi w WNEtrznosciach [czesc!]
Od: "Dobry Gitarzysta" <t...@a...ru> szukaj wiadomości tego autora

mam to samo ale:

> Generalnie jestem niewytrenowany i asportowy [moze ktos mnie zmotywuje
> aby to zmienic :) ]

ja codziennie cwicze 2godziny na silowni

> Mam 24 lata i od jakiegos roku zaczyna mi "strzelac w kosciach" [od
> palcow u stop, jak sie je naciagnie, poprzez kostki, kregoslup, barki,
> az do szyi <<szyja jest najbardziej niepokojaca>> ]

mam 20 lat
strzelaja mi kolana chyba od 15lat, rece,kark,kregoslup,palce,lokcie,kostki
u nog itp..

> Jak rano wstane i przygne ucho do barku, to slysze cala serie
> 'strzalow'
> Nipokoi mnie to bo:

mnie juz nie, itak umre na raka.

> 1 dawniej tego nie bylo
umnie bylo zawsze
> 2 slyszalem, ze mozna sobie uszkodzic jakies torebki stawowe...
no i co z tego , i tak razem zemna umrzesz naraka

> Czy jest na to jakas rada?
tak samobojstwo, wsztrzykniecie sobie do stawow masla, oleju,lub
doprowadzenie do tgo zeby "wyskoczylo" ci kolano ( a tak mi sie robi nieraz)
i zamiast probie umieszczenia go na miejscu np, skakac , wtedy cos sobie
zlamiesz, cos ci peknie i zrobia ci super operacje po ktorej kolano bedze ci
sie odginac tak jak dawniej tez ale bedziesz mial cos wiecej, bedize sie
odginac w odwrotna strone
> Czy macie podobnie?
NO BA!

> Z gory dzieki za odpowiedz!
no problem dude
stary da sie zyc hehe
ostatnio strzelilo mi cos wkregoslupie na silowni , to przez 30mn niemglem
sie schylic i ubrac butow, niemowac o dojsciu do domu, na drugi dzien sie
zmobilizowalem i plywalem nawet, no i przeszlo samo.

zycie jest piekne! zyc NIE, umierac.

5. Data: 2002-10-10 20:16:09

Od: "Dobry Gitarzysta" <t...@a...ru> szukaj wiadomości tego autora

ooo widze pewne podobienstwa, moz sie spotkamy i stworzymy strzelajaca
parę?;)
Użytkownik kakrysa( no chyba dziewczyna co nie?:) <k...@N...pl>
napisala
> [...]
> caly czas strzykaja, ale to dlatego chyba, ze wyginam je o 90 stopni w ta
HĘ zja tez tak umiem hehe ,zapomnialem otym wspomniec, a umiesz wyginac rekę
w łokciu w druga strone? mi sie udaje ale o pare stopni:)

> Z szyja tez sie boje, lepiej rozruszac ja w kierunku gora-dol, lewa-prawa
> (jedna plaszczyzna), niz ruszac glowa od lewej do prawej wzdluz luku.
dokladnie! jak tego nierobisz to przestaje strzelac! tak samo jest z
palcami, kostkami unog i palcami u nog:)
aha
mi jeszcze strzela mostek

ps.
pisze cala prawde, jak ktos chce moge przeslaw wav'a z nagranymi strzalami
h:)

6. Data: 2002-10-11 10:56:14

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooo widze pewne podobienstwa, moz sie spotkamy i stworzymy strzelajaca
> parę?;)
mozemy, ale...

> Użytkownik kakrysa( no chyba dziewczyna co nie?:)

.. jestem facetem :D

.. napisal (wybaczam :)

> HĘ zja tez tak umiem hehe ,zapomnialem otym wspomniec, a umiesz wyginac
rekę
> w łokciu w druga strone? mi sie udaje ale o pare stopni:)

no az taki dziwny nie jestem :P

> pisze cala prawde, jak ktos chce moge przeslaw wav'a z nagranymi strzalami
> h:)

lepiej mp3 :)

pozdrawiam

kakrysa rodzaju męskiego :D

7. Data: 2002-10-11 12:16:02

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa z adresu <k...@N...pl> napisał w artykule

> mozemy, ale...

> .. jestem facetem :D

To po co dałeś sobie "babskiego"nicka?
Jakbyś się uważał za faceta to nick byłby taki:"kakrys".

Pozdrawiam,

Kaja

8. Data: 2002-10-11 18:03:56

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To po co dałeś sobie "babskiego"nicka?
> Jakbyś się uważał za faceta to nick byłby taki:"kakrys".

Śmieszna jesteś, ale powiem tak - wyglądam jak facet, uważam się za faceta,
jestem facetem i mam nicka kakrysa.
A kakrys nie mogę być, bo taki nick już istnieje.

pozdrawiam

kakrysa

9. Data: 2002-10-11 19:05:02

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kiedy strzela w kościach to trzeba uważać, żeby nie trafiło w sufit.
Wtedy może spaść na głowę kawał tynku i spowodować wstrząs mózgu.
:-))))
A tak poważnie, nie masz się czym przejmować. Większości osób tak strzela

Matti

10. Data: 2002-10-14 13:02:59

Od: "Dominika Taracińska" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-))))
> A tak poważnie, nie masz się czym przejmować. Większości osób tak strzela

No, nie wiem, jak tak strzela w kręgosłupie to trochę jest powód zeby sie
przejąć.
Mi strzelało w kolanie po tym jak sobie je nieźle obiłam. Rozlał mi się ten
płyn z torebki maziowej czy coś w tym stylu. Zalecono mi rechabilitację
polegającą na wzmocnieniu mięśni tych wszystkich przy kolacie ale bez
obciążania stawu. Nie znam sie na ich nazwach, ale naprawdę pomogło.
Wygladalo to w ten sposób, że zawiesili mi nogę na takich taśmach i
obciążyli ciężarkami, musiałam z tym obciażeniem ją zginać i rozprostowywać.
Co kilka dni zwiększano ich wagę. Trwało to 2 miesiące, ale to była
rechabilitacja po "wypadku" - dlatego tak długo.
Myślę, ze takim strzelaniem jednak trzeba sie przejmować, ja bym polecała
wizytę u dobrego mgr fizykoterapii, na pewno coś doradzi.
Pozdrawiam - Dominika

Czesc.
Zawiane ucho
[pilne] nieskutecznosc fluoksetyny