Strzeliłem gola re: ;)

1. Data: 2003-12-03 10:05:08

Temat: Strzeliłem gola re: ;)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacho i Bacha kupili 'se' książkę pt. "zawiązywanie sznurowadeł"
Po przeczytaniu znają na pamięć wszystkie techniki supłów,
węzłów i kokardek.
Bacha zawiązuje sobie buciki SAMA.
Jachowi zawiązuje buciki mamusia.

pytanie:
skąd Bacha wie jak zawiązywać buciki?? ;D
\|/ re:

1. Data: 2003-12-03 10:12:46

Temat: Re: Strzeliłem gola re: ;)
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jacho i Bacha kupili 'se' ksišżkę pt. "zawišzywanie sznurowadeł"
> Po przeczytaniu znajš na pamięć wszystkie techniki supłów,
> węzłów i kokardek.
> Bacha zawišzuje sobie buciki SAMA.
> Jachowi zawišzuje buciki mamusia.
>
> pytanie:
> skšd Bacha wie jak zawišzywać buciki?? ;D

<bełkot mode on>
Odpowiedź jest nadzwyczaj prosta i od razu rzucająca się w oczy. U podłoża
tej sytuacji leży psychologiczna
reguła kompensacji. Skoro ktoś umie wiązać buciki to ktoś inny musi
wypełniać lukę i nie umieć wiązac bucików. Jak widać na tym przykładzie,
reguła kompensacji może działać jednocześnie na wielu przedtawicieli danego
gatunku.
<bełkot mode off>

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2003-12-03 10:18:39

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robak napisał w wiadomości news:bqkcgf$eq7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Jachowi zawiązuje buciki mamusia.
>
> pytanie:
> skąd Bacha wie jak zawiązywać buciki?? ;D

Na szczęście "nie jednemu psu Burek".
Ja sznurowane mam tylko do łyżew i na wycieczki.
Ale te wiąże mój Luby. Twierdzi, że trzeba umieć.
Noga musi być usztywniona na tyle, aby na boki nie latać a jednocześnie nie
można utrudniać krążenia.
Acha i jeszcze adidasy do tenisa, czy kometki.

Bacha. ;P

1. Data: 2003-12-03 10:21:47

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]
> Jachowi zawiązuje buciki mamusia.
>
> pytanie:
> skąd Bacha wie jak zawiązywać buciki?? ;D

pytanie pomocnicze:
skąd wogóle wiadomo, że Bacha cokolwiek WIE??
czy FAKT iż umie zawiązywać buciki jest jakimkolwiek
dowodem? hehehe
może babcia ją nauczyła i nie musi to mieć żadnego
związku z przeczytaną "obowiązkową lekturą" ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-03 10:28:58

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>
> [...]

> musi wypełniać lukę i nie umieć wiązac bucików. Jak widać na
> tym przykładzie, reguła kompensacji może działać jednocześnie

Bardzo sprytna reguła {reguła kompensacji}
Czy ta reguła odnosi się także do tresowanych zwierzątek?
tzn. czy można nauczyć szympansa zawiązywania sznurowadeł
i czy wystarczy przeczytać mu książkę czy należy mu też pokazać
jak to się robi??
\|/ re:

1. Data: 2003-12-03 10:42:10

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tzn. czy można nauczyć szympansa zawiązywania sznurowadeł
> i czy wystarczy przeczytać mu książkę czy należy mu też pokazać

Nie znam się, prosze Wielebnego na zwierzakach, nad czym gorąco ubolewam :-)
A jako że jestem Żydem i wichrzycielem (czasmi cyklistą) odpowiem pytaniem
na pytanie. Czy to trener nauczył Małysza skakać daleko, czy też Małysz
nauczył się sam ?

1. Data: 2003-12-03 10:46:44

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
> Robak news:bqkcgf$eq7$1@inews.gazeta.pl...

> Na szczęœcie "nie jednemu psu Burek".
> Ja sznurowane mam tylko do łyżew i na wycieczki.
> Ale te wišże mój Luby. Twierdzi, że trzeba umieć.
> Noga musi być usztywniona na tyle, aby na boki nie latać a
> jednoczeœnie nie można utrudniać kršżenia.
> Acha i jeszcze adidasy do tenisa, czy kometki.
>
> Bacha. ;P

Strasznie mnie zaciekawiłaś. :o)))
Czy Twoim zdaniem można się czegokolwiek "nauczyć" z
książek? Po czym poznasz, że to czego się nauczyłaś jest
wiedzą a nie "ślepo wykonywaną instrukcją"?? :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-03 10:55:06

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Przemysław Dębski> miał rację
<news:bqkevs$nta$1@inews.gazeta.pl> ale:

>Czy to trener nauczył
> Małysza skakać daleko, czy też Małysz nauczył się sam ?

skoro juz o mnie mowa
to dementuję plotki
o moich rzekomych kontaktach z małyszem adamem.
nigdy nikogo nie uczyłem skakać!
oprócz moich córć
;)

--
Trzeba kobiecie mówić, że jest inną od innych, uwierzy i będzie tak zadowolona,
że pozwoli postępować z sobą jak z innymi.

1. Data: 2003-12-03 11:00:00

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> odpowiem pytaniem na pytanie. Czy to trener nauczył Małysza
> skakać daleko, czy też Małysz nauczył się sam ?

Hmm... to mnie zmartwiłeś :-(
Na podstawie lektury GD byłem już na 200% przekonany, że
ludzie to też zwierzęta...
więc ponieważ zrobiłeś mi w głowie zamęt - więc poproszę
o uściślenie: do kogo odnosi się "reguła kompensacji"?
Masz na myśli Żydów, cyklistów i kogoś jeszcze?
Które z pośród homoidalnych zwierząt nie są zwierzętami??

PS. Trenerzy wygrywają zawody i biorą kasę. Zawodnicy to
wyłącznie narzędzia.
\|/ re:

1. Data: 2003-12-03 11:10:17

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... to mnie zmartwiłeś :-(
> Na podstawie lektury GD byłem już na 200% przekonany, że
> ludzie to też zwierzęta...

Jakby na to nie patrzeć, w Twoich oczach zwierzęciem jest to, co uznasz za
zwierzę.

> więc ponieważ zrobiłeś mi w głowie zamęt - więc poproszę
> o uściślenie: do kogo odnosi się "reguła kompensacji"?
> Masz na myśli Żydów, cyklistów i kogoś jeszcze?

Uściślijmy. Spodobał Ci się bełkot i mam jeszcze trochę pobełkotać ? :-)

> PS. Trenerzy wygrywają zawody i biorą kasę. Zawodnicy to
> wyłącznie narzędzia.

Możliwe, ale to nie jest odpowiedzią na postawione pytanie.

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

szantaż emocjonalny...( trochę długie)
niezgodnosc charakterow (skorpion i byk)
Przemoc w kreskowkach
Definicja Outsider`a
Egzamin(y) na psychologie..