Studia ....

1. Data: 2003-03-03 15:26:17

Temat: Studia ....
Od: "Łobuz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po szkole sredniej zamierzam wybrać się na studia o tym właśnie kierunku ...
czy ktoś może mi powiedzieć jakie przedmioty są ażne a jakie mniej ważne?

Pozdrowienia
Ja

1. Data: 2003-03-03 15:38:39

Temat: Odp: Studia ....
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łobuz
> Po szkole sredniej zamierzam wybrać się na studia o tym właśnie kierunku
> czy ktoś może mi powiedzieć jakie przedmioty są ażne a jakie mniej ważne?

długopis jest wręcz niezbędny.. zwłaszcza na egzaminach ;)

historia/biologia/matma... wiedza ogólna :)

> Pozdrowienia
> Ja

ja też :)

1. Data: 2003-03-03 16:08:16

Temat: Re: Studia ....
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b3vt32$7sb$1@atlantis.news.tpi.pl>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <patrycja.> wylosował takie:

jeśli chodzi o studia pl.sci.psychologia to odradzam z całego umysłu.
mozna dostac plonka, a jesli jesteś zakręcony, będzieszs myślał, że to
piątka.
nieporozumienie gotowe! pod koniec semestru, okaże się, ze masz
szame plonki i nici ze stypendium. więc - jestem na nie, jak mawia
wieszcz
wojewoda, co ci zawsze radę poda.

--
tren R
kto pisze ma klawiszka

1. Data: 2003-03-03 16:18:40

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b3vs95$411$1@atlantis.news.tpi.pl>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Łobuz> wylosował takie:

> [...]

jeśli chodzi o studia pl.sci.psychologia to odradzam z całego umysłu.
mozna dostac plonka, a jesli jesteś zakręcony, będzieszs myślał, że to
piątka i nieporozumienie gotowe! pod koniec semestru, okaże się,
ze masz same plonki i nici ze stypendium. więc - jestem na nie, jak
mawia wieszcz wojewoda, co ci zawsze radę poda.

--
tren R
kto rano wstaje
jeździ tramwajem
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-03-03 16:20:03

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b3vvab$1n56$1@news2.ipartners.pl>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <tren R> wylosował takie:

> a jesli jesteś zakręcony

i mówcie, że projekcja umarła
;-)

--
brak kubraka odczuł burak
kiedy bryknął go rumburak

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-03-03 21:29:43

Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh - z dotychczasowych informacji na tych studiach wszystko sie przydaje,
choc moze co do PO bym sie zastanawial ;)))

trzymaj sie

1. Data: 2003-03-03 21:32:34

Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla porzadku mialo byc obserwacji a nie informacji, wybaczcie pomylke ale
wlasnie gnebie brzezinskiego "metodologie badan..." i dostaje juz swira.

Ważne!!!!!!!
Pomocy
Jeden post.
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
pytania o autohipnoze