Studia

1. Data: 2005-01-03 10:51:04

Temat: Studia
Od: "Eiffla" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałąbym sie dowiedzieć czy może ktoś z was wie jakie są wymagania na
farmacje?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-01-12 17:40:23

Temat: Re: Studia
Od: "arturo" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałąbym sie dowiedzieć czy może ktoś z was wie jakie są wymagania na
> [...]
chłopaku jest masakrycznie

3. Data: 2005-01-12 19:29:34

Od: Luca <l...@p...onet1.pl> szukaj wiadomości tego autora

arturo wrote:

> chłopaku jest masakrycznie

Arturo wiosna tak na Ciebie działa, czy leki?

Pozdrawiam
Luca
P.S. Opowiesci o tym jak to jest ciezko na farmacji mozna miedzy bajki
wlozyc.

4. Data: 2005-01-16 21:47:45

Od: truktor <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luca napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Luca
> P.S. Opowiesci o tym jak to jest ciezko na farmacji mozna miedzy bajki
A czemu to?
Nie są to najłatwiejsze studia, a jeżeli nie lubisz chemii, to nawet nie
próbuj zaczynać, a we Wrocławiu n AM najcięższy jest # rok, gdzie
króluje chemia leków, z kosmicznym egzaminem.

5. Data: 2005-01-17 00:04:35

Od: BoldTM <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczek '#' post wyżej - znaczy 3 rok.

A tak w ogóle to: chemia nieorganiczna
chemia analityczna
chemia organiczna
chemia fizyczna
chemia leków
bio-chemia :-)

Dla każdego, coś miłego...

Pozdrawiam,
BoldTM

6. Data: 2005-01-24 21:58:22

Od: "palka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Luca
> P.S. Opowiesci o tym jak to jest ciezko na farmacji mozna miedzy bajki
He He He ale mnie rozbawiłes(łaś?).:)))))))))))))))))))))))))
Dzięki z dobry humor do poduszki i pozdrawiam tych którzy studiuja "lightową"
farmacje!!!

7. Data: 2005-01-25 13:41:17

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "palka" napisał w wiadomości > Dzięki z >dobry humor do poduszki
i pozdrawiam tych którzy >studiuja "lightową"
>farmacje!!!

To ciekawe, jestem już 2 lata po studiach (w trakcie doktoratu) i muszę
przyznać że studia były dosyć lightowe. Nie pamiętam żebym się przemęczał.
Do "piórników" też nie należałem.

Pozdrawiam,
Wall

8. Data: 2005-01-25 17:54:43

Od: BoldTM <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wall napisał(a):
> [...]
> przyznać że studia były dosyć lightowe. Nie pamiętam żebym się przemęczał.

A tak z ciekawości... gdzie studiowałeś? :-)

Dodam od siebie takie oto spostrzeżenie po ponad 3 latach studiowania
hmm... 'lightowość' (niech prof. Miodek z rodzinnego Wrocławia wybaczy)
studiów zależy od organizacji własnego czasu; często jakiś czas po mniej
udanym egzaminie czy kolokwium tak człowiek patrzy z dalszej perspektywy
na te zagadnienia, które były do nauczenia i stwierdza, że można było
się tego nauczyć, że właściwie czasu było dosyć.
To nie studia są trudne (o ile wybrało się ich kierunek z pełną
świadomością), to systematyczność jest trudna... Przynajmniej w moim
przypadku :-)

Pozdrawiam,
Boldtm

9. Data: 2005-01-26 17:45:16

Od: "palka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie chodzi o to by byc "piórnikiem", czy tez "luzakiem", najważniejsze co
sie ma w głowie, gdy staniesz oko w oko z pacjentem czy z kolegami z pracy. To
dopiero wtedy wychodzi co potrafisz i czy "błyszczysz" wiedzą akademicką czy
raczej uciekasz na zaplecze wertowac ksiązki...:))))))
A czy nie studiowałes może w Białymstoku? Hmmmm?
Pozdro dla wszystkich studiujacych jeszcze...

10. Data: 2005-01-29 10:12:35

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy nie studiowałes może w Białymstoku? Hmmmm?
> Pozdro dla wszystkich studiujacych jeszcze...

Jasne że w Białymstoku, a z przy pacjentach raczej nie miewam problemów.
Książki też się przydają, czasem wiedzę trzeba uzupełniać.

Pozdrawiam,
Wall

6 h spozniona pigulka - POMOCY !
Iraqi Beheaded
Zgon po Diane-35
alkohol - antybiotyki
[spam] Praca- Apteka w Będzinie zatrudni