Studia

11. Data: 2005-01-29 21:10:09

Temat: Re: Studia
Od: "palka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne że w Białymstoku

Tak myślałam....:))))

12. Data: 2005-01-30 20:22:04

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak myślałam....:))))

Z jakiegoś konkretnego powodu ???

:D

Wall

13. Data: 2005-01-30 21:46:03

Od: "palka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z jakiegoś konkretnego powodu ???

To moja słodka tajemnica... :P

14. Data: 2005-01-31 00:00:26

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powiem że nick nie brzmi znajomo. Owszem, ale nasuwają mi się dwa
skojarzenia i wolę nie zgadywać.

Hahaha

15. Data: 2005-01-31 16:25:42

Od: Luca <l...@p...onet1.pl> szukaj wiadomości tego autora

palka wrote:

> He He He ale mnie rozbawiłes(łaś?).:)))))))))))))))))))))))))
> Dzięki z dobry humor do poduszki i pozdrawiam tych którzy studiuja "lightową"
> farmacje!!!

A to czemu? ;) Dla mnie te studia są na prawde lajtowe. A ze czasem
trzeba wziac ksiazke do reki, to chyba az tak bolesne nie jest :)
Smiesza mnie te opowiesci, rodem z "Pamietnika poznanskiego nauczyciela"
o nieprzespanych nochach i przegrzanych mozgach, zwlaszcza w
konfrontacji z rzeczywistoscia.

A jak komus wybitnie nie idzie, i musi sie uciekac do wciagania torby
bialego proszuku, albo kilogramow memotropilu, to niech lepiej zmieni
studia zamiast heroicznie tracic zdrowie, bo nie warto :D

Pozdrawiam
Luca

16. Data: 2005-01-31 18:48:47

Od: "palka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hahaha

Na pewno sie nie znamy ale znam kogos, kogo wywalili ode mnie i zawitał na
Waszym wydziale.
Nie wiem czy skończyl ale mówił mi, że tam łatwiej. Ale cos mi sie nie chce
wierzyć by była farmacja "łatwiejsza" i "trudniejsza", jedynie sposób
prowadzenia przedmiotów i egzekwowanie wiedzy mogą sie różnic. A Ty co o tym
myślisz?
Pozdrawiam.

6 h spozniona pigulka - POMOCY !
Iraqi Beheaded
Zgon po Diane-35
alkohol - antybiotyki
[spam] Praca- Apteka w Będzinie zatrudni