Studia ON, a pieniądze

1. Data: 2004-05-05 10:53:06

Temat: Studia ON, a pieniądze
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie!

Czy ktoś się może orientuje, czy są jakieś źródła finansowania studiów
ON? Jestem osobom dochodzącą już do wieku średniego - 31 lat - i raczej
zaoczne studia by mnie interesowały.
Moje dochody są jednak na takim poziomie, że wydanie nawet kilkuset
złotych na semestr jest wyczynem nie lada, a co dopiero kilku tysięcy i
to jest ogromne ograniczenie moich chęci.
Z góry dziękuję za wskazówki.
Pozdrawiam - Krzysztof Wostal.

--
Garść informacji o osobach niewidomych:
www.informator-onis.xu.pl

2. Data: 2004-05-05 18:55:27

Temat: Re: Studia ON, a pieniądze
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U mnie jest znizka 50% dla ON z umiarkowanym stopniem Uniwerek Szczecinski
k...@g...pl

3. Data: 2004-05-05 21:28:09

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie jest znizka 50% dla ON z umiarkowanym stopniem Uniwerek Szczecinski
Rany... jak to daleko ode mnie. A moze wiecie gdzie jeszcze są takie znizki?

4. Data: 2004-05-05 22:02:44

Od: "Slonex" <s...@c...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Listowy" <l...@p...net> napisał w wiadomości
l...
> Witam Serdecznie!
>
> Czy ktoś się może orientuje, czy są jakieś źródła finansowania studiów
> ON?

Uniwerek slaski oraz Politechnika Gliwicka mozesz dostac do 90 % znizki
pozdrawiam
Mike

5. Data: 2004-05-06 07:19:34

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys myslalem o studiowaniu przez internet ale najblizej mialem w
Poznaniu i cena taka ze malo z krzesla nie spadlem mozesz poprubowac moze
cos sie pozmienialo o znizki nie pytalem. Nie wiem dlaczego takie drogie
chyba w tej samej cenie co zaoczne.
kesser

6. Data: 2004-05-06 08:54:46

Od: "chudy_32" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edycja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

Szczecinski
> Rany... jak to daleko ode mnie. A moze wiecie gdzie jeszcze są takie
znizki?

ja jestem na UMK w Toruniu i na uczelni jest mozliwosc nawet calkowitego
zwolnienia z czesnego!:) Ja zalapalem sie na 50%:)
pozdrawiam
tomek

---

7. Data: 2004-05-06 09:05:05

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chudy_32" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

na UMK w Toruniu i na uczelni jest mozliwosc nawet calkowitego
> zwolnienia z czesnego!:) Ja zalapalem sie na 50%:)

Humanistom polecam SWPS w Warszawie (ma teraz jeszcze jakieś filie, we
Wrocławiu na pewno, ale jeszcze gdzieś). Tam wysokość czesnego zależy
od wyników w nauce, nie od niepełnosprawności. Jak się człowiek
postara, to będzie całkowicie zwolniony z czesnego, i to bez żadnych
procedur, składania podań i powoływania się na swoją
niepełnosprawność.

Scally

http://www.swps.edu.pl

8. Data: 2004-05-07 05:40:10

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam raz jeszcze,
a czy możecie mi wyjaśnić, w jaki sposób należy starać się o taką zniżkę na
studia zaoczne, np. na US? (dzienne już skończyłam) A czy podobne ulgi można
uzyskać na Uniwersytecie Warszawskim albo WSP w Warszawie?
Bardzo, bardzo dziękuje i przepraszam za zawracanie głowy,
pozdrawiam ciepło E.

9. Data: 2004-05-08 14:42:28

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

edycja pisze w news:c7f7ge$8i9$1@atlantis.news.tpi.pl

>A czy podobne ulgi można
> uzyskać na Uniwersytecie Warszawskim albo WSP w Warszawie?

Jeśli na grupie nie znajdziesz poinformowanych, to może po prostu
poszukaj na stronach uczelni? Nawet jeśli nie będzie tam
wszystkich informacji, to pewnie jest jakiś kontakt podany. [sama
ze swoją uczelnią kontaktowałam się i kontaktuję wyłącznie mailowo]

Scally

Program 21
Christina Aguilera caught back stage Naked 5358
proszę o przypomnienie
Zasilek pielegnacyjny
legitymacja