Studia Podyplomowe z Farmacji ???

11. Data: 2002-10-18 10:20:56

Temat: Re: Studia Podyplomowe z Farmacji ???
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.k." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:aomtlv$6e7$1@news.gazeta.pl...
> APZW <a...@p...pl> napisał(a):

.Ale niektóre przedmioty
> można mieć 'przepisane' z poprzednich studiów,np. takie wych.fiz....

He he jeszcze nie słyszałem o studium WF które by się zgodziło przepisać
komuś WF ;))

A co do innych przedmiotów to mnie osobiście część przepisano tyle że nie
zawsze przez dziekanat " z urzędu" ale raczej przez konkretnych
prowadzących.

Pozdr
--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

PS. Studium farmaceutyczne niewiele załatwia bo technik ma niewielkie
uprawnienia a licencjatów farm. nie ma.

12. Data: 2002-10-18 12:28:52

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję - p. pl.sci.chemia - 2 letnie studium farmaceutyczne. Kończysz
> jako technik farmacji. Może to będzie 'złoty środek', powinni ci coś
> 'przepisać' (wszelkie "chemie"), a w aptece pracować możesz; jako
> przedstawiciel f-my farm. - też (suma sumarum dwa fakultety...)
> pozdrówki - dla żony - tyranki też:)
>
> --
> Jasiek

2-letnie studium i technik farmacji nie wchodzi w grę
Wolałabym już wybrać 5-letnie magisterskie
Na pewno coś wymyślę - tak łatwo się nie poddam :)
Pozdrowienia dla Pana Jaśka

Agata - 'Tyranka'

13. Data: 2002-10-28 18:58:48

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2-letnie studium i technik farmacji nie wchodzi w grę
> Wolałabym już wybrać 5-letnie magisterskie
> Na pewno coś wymyślę - tak łatwo się nie poddam :)

A moze doktorat z nauk farmaceutycznych?
Zalap sie na jakas chemiczna katedre na wydziale i zacznij doktorat. U mnie
na uczelni wiekszosc katedr "chemicznych" typu chemia farmaceutyczna, czy
technologia chem. jest obstawiona chemikami - ludzmi po chemii, ale z
doktoratami i habilitacjami z nauk farmaceutycznych - czy o to Ci chodzi?
Farmaceuci na takie katedry sie nie pchaja, bo tam psi pieniadz. Ale
chetnych chemikow nie brakuje.
Pozdrawiam! Pharmacist!

14. Data: 2002-10-28 19:58:51

Od: "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> szukaj wiadomości tego autora

"Pharmacist" <p...@t...pl>...

: [...] U mnie
: na uczelni wiekszosc katedr "chemicznych" typu chemia farmaceutyczna,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kraków? ;-)

--
Iluzja.

15. Data: 2002-10-29 23:45:56

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : [...] U mnie
> : na uczelni wiekszosc katedr "chemicznych" typu chemia farmaceutyczna,
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie rozumiem. Sa takie katedry "chemiczne" jak np. Chemii analitycznej,
Chemii organicznej, Chemii farmacetycznej itd. czyz nie sa one
"chemiczne"...???

> Kraków? ;-)

Na przyklad :-)

Lublin? ;-)
A co? w Lublinie jest inaczej? To chyba dzieki temu wolontariatowi na stazu
absolwenci zostaja na uczelni. I Chwala Panu za to (ze farmaceuci zostaja na
uczelni, nie za wolontariat)!!!
Pozdrawiam! Pharmacist.

16. Data: 2002-10-30 07:24:53

Od: "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> szukaj wiadomości tego autora

"Pharmacist" <p...@t...pl>...

: > : [...] U mnie
: > : na uczelni wiekszosc katedr "chemicznych" typu chemia farmaceutyczna,
: > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
:
: Nie rozumiem. Sa takie katedry "chemiczne" jak np. Chemii analitycznej,
: Chemii organicznej, Chemii farmacetycznej itd. czyz nie sa one
: "chemiczne"...???

Są, są. Chodziło mi o to, że chemia farmaceutyczna nie wszędzie się tak
nazywa, częściej chyba występuje jako chemia leków. ;-)

: A co? w Lublinie jest inaczej?

Nie. Też na katedrach 'chemicznych' bywa więcej chemików niż farmaceutów. Co
ciekawe, to (o ile nic nie pokręciłam) wśród szefów poszczególnych katedr
chemicznych też większość to chemicy. ;-)

Pozdrawiam.

--
Iluzja.

17. Data: 2002-11-24 08:27:49

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pharmacist napisał:

> Farmaceuci na takie katedry sie nie pchaja, bo tam psi pieniadz. Ale
> chetnych chemikow nie brakuje.

Nie wszędzie... Na chemii leków w Lublinie pracuje aktualnie _jeden_
chemik. Reszta to farmaceuci, w sporej części młodzi. Zainteresowanie
pracą w zakładzie, czy studiami doktoranckimi, jest duże.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ *

18. Data: 2002-11-24 08:30:15

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> absolwenci zostaja na uczelni. I Chwala Panu za to (ze farmaceuci zostaja na

Można prosić o szczegóły co rozumiesz pod pojęciem wolontariat? Bo jakoś
nijak mi się nie kojarzy to z tym, co aktualnie dzieje się w Lublinie
(chyba że masz na myśli przyjmowanie 2x więcej doktorantów i
przydzielanie im 2x mniejszego stypendium).

Pozdrowienia,

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

19. Data: 2002-11-24 08:36:29

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iluzja napisał:

> Kraków? ;-)

Niekoniecznie. Chemia Farmaceutyczna jest na CMUJ, w Poznaniu i w
Gdańsku. W Białymstoku i na ŚLAM nazywa się to "chemia i analiza leków",
w Łodzi "chemia farmaceutyczna i analiza leków". "chemia leków" jest
natomiast w Lublinie i Warszawie.

Pozdrowienia,

20. Data: 2002-11-24 22:11:39

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można prosić o szczegóły co rozumiesz pod pojęciem wolontariat? Bo jakoś
> nijak mi się nie kojarzy to z tym, co aktualnie dzieje się w Lublinie

Nie wiem jak jest obecnie, ale dwa lata temu po skonczeniu farmy w Lublinie
absolwent chcacy podjac staz w lubelskiej aptece musial zgodzic sie na prace
na stazu za darmo (malo kto przyjmowal na staz za wynagrodzeniem). Aktualnie
moze jest inaczej. Sam osobiscie spotkalem w pociagu dziewczyne,
absolwentke, wracajac z Krakowa, ktora powiedziala mi, ze ukonczyla farme w
Lublinie,a obecnie znalazla prace w... Krakowie.
Lubelska AM wypuszcza corocznie ok 120 absolwentow, a teraz pewnie jeszcze z
kilkudziesieciu wieczorowcow (moze sie myle) i po prostu rynek pracy powoli
sie wysycil :-(( w tym regionie, dlatego absolwenci uderzaja na poludnie, na
Pomorze i w reszte Polski oraz... zostaja na uczelni - tam przynajmniej
placa :-) Zreszta w tej chwili coraz wiecej absolwentow bedzie zostawac na
uczelniach, bo wobec coraz nizszych marz na leki, coraz wiekszej konkurencji
zarobki sa coraz nizsze i wkrotce moze sie tak stac, ze praca na uczelni
bedzie bardziej oplacalna finansowo niz apteka (tak juz jest prawdopodobnie
w Lublinie, gdzie sa po 3 apteki przy jednej ulicy).
Pozdrawiam! Pharmacist.

Pytanie o badania kliniczne.
Pytanie o badania kliniczne.
cloranxen + alkohol
nokia 3310
Znalazlem reklame lamiaca zasady reklamowania lekow!!!!