Studia podyplomowe - farmacja

1. Data: 2004-01-06 12:11:45

Temat: Studia podyplomowe - farmacja
Od: "Lelek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy nie wie ktoś z was czy istneją studia podyplomowe farmacji?
Dokładnie to chodzi mi o to iż, skończyłem Uniwersytet Śląski na kierunku
Biologii i chciałbym zrobić fakultet z farmacji... czy istnieje coś takiego?

Dzięki

Leszek

2. Data: 2004-01-06 12:59:52

Temat: Re: Studia podyplomowe - farmacja
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:bte8eh$ra$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Lelek z adresu <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> farmacji? Dokładnie to chodzi mi o to iż, skończyłem Uniwersytet
> Śląski na kierunku Biologii i chciałbym zrobić fakultet z farmacji...

tak, na AM wydzial farmacji, trwaja 5 lat :)

a powazniej - nie, nie ma. jedynie od poczatku, i podejrzewam ze nawet nie
uznaja ci zadnego przedmiotu z poprzedniego kierunku... chociaz to zalezy od
uczelni.

adam

3. Data: 2004-01-06 13:17:07

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uznaja ci zadnego przedmiotu z poprzedniego kierunku... chociaz to zalezy

Z całą pewnością WF-u nie przepisują, a z reszty nie ma co ... Zbyt duże
różnice programowe.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

4. Data: 2004-01-06 13:27:22

Od: "Lelek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, rozumiem i dzięki wielkie

Leszek

5. Data: 2004-01-06 14:14:07

Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik APZW <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btecju$p0u$...@a...news.tpi.pl...

> od
> >

> Z całą pewnością WF-u nie przepisują, a z reszty nie ma co ... Zbyt duże
> różnice programow

A przepisują, u nas na roku byli ludzie po akademii ekonomicznej, biologii
a nawet absolwent politologii ! Na innych latach byli ludzie którzy
zaliczyli
2 lata chemii na politechnice. Nawet jeżeli oficjalnie w dziekanacie
im nie przepisywali przedmioty, to prowadzący np. biologie ogólną
przepisywał ocenę pani biolog. A nawet prof. Maślankiewicz zaliczył chemie
organiczną tym którzy na politechnice ją zdali.
Pozdrawiam,

Wojtex

6. Data: 2004-01-06 14:36:04

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:btefr5$92v$1@zeus.polsl.gliwice.pl,
niejaki(a): Wojtek G. z adresu <wojtekx(nospam)@mp.pl> napisał(a):

> [...]
> przepisywał ocenę pani biolog. A nawet prof. Maślankiewicz zaliczył
> chemie organiczną tym którzy na politechnice ją zdali.

widzisz, wszystko zalezy od dobrej woli prowadzacego (to takie ogolne
stwierdzenie dot. studiow, a i potem zycia :)) we wroclawiu nie tylko nie
zaliczyli roznych chemii, ale tez absolwentom chemii (po polibudzie) starano
sie udowodnic, ze jednak tej chemii nie nauczyli sie tak jak nalezy... i
niektorym sie udalo udowodnic :((

adam

7. Data: 2004-01-08 11:43:09

Od: "Wojtek K." <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

O kolejny, który nasłuchał się legend o tym, że farmaceuta (ten w
aptece) na kasie leży.
A tak konkretnie - zajmij się kolego tą swoją biologią bo nie sądzę
żebyś chciał stracić kolejne 5 lat z życiorysu.
--
Wojtek K.
GG: 1202949

8. Data: 2004-01-09 22:51:00

Od: "farmerka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Biologii i chciałbym zrobić fakultet z farmacji... czy istnieje coś takiego?

nistety nie ma takiej mozliwosci dla studentów konczących inny kierunek niz
farmacja, studia podyplomowe to tzw specjalizacja tylko dla farmaceutóm

9. Data: 2004-01-15 23:38:24

Od: "HeSy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niektorym sie udalo udowodnic :((
>

> adam
>
> Tak się składa,że jestem żywym przykładem wielkiej łaskawości
osob prowadzących zajęcia z fizyki i matematyki wrocławskiej farmacji i po
roku Chemii na UW
mialem te przedmioty zaliczone i przepisane oceny końcowe, oczywiście o
chemii nieorganicznej nie było mowy :))
.

10. Data: 2004-01-16 07:28:20

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale WF-u też ci nie przepisali ;))

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl
" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

rozpoczęliśmy ustawiczne kształecenie... ;)
CV pilnie
Praca.
Mam pytanie z analizy chemicznej
Marichuana a antybiotyki ???