Studia psych

1. Data: 2004-05-28 18:50:36

Temat: Studia psych
Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, gdzie można studiować zaocznie bądź wieczorowo psychologię,
najlepiej licencjat.

--
JOHNSON :)

1. Data: 2004-05-28 19:03:57

Temat: Re: Studia psych
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnson wrote:

> Czy ktoś wie, gdzie można studiować zaocznie bądź wieczorowo psychologię,
> najlepiej licencjat.

Zaocznie Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej - Warszawa plus filie.
Wieczorowo w większości uniwersytetów, gdzie jest dziennie. Nie ma
licencjatu. Psychologia to pięcioletnie studia magisterskie.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-05-29 16:32:12

Od: "PSIQ" <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał
> Nie ma
> licencjatu. Psychologia to pięcioletnie studia magisterskie.
> --
> Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Coś takiego! A ja właśnie czytam, że nauka na kierunku PSYCHOLOGIA
PSYCHOTRONICZNA trwa 2,5 roku a "absolwenci tego kierunku są psychologami,
którzy uzyskując podwaliny wiedzy psychologicznej, dysponują równocześnie
umiejętnością sięgania po warsztat niekonwencjonalny. Wiedzą w czym i kiedy
pomocna może okazać się astrologia, numerologia, Tarot czy np. chirologia,
integrując to w spójną, jednolitą całość."

I komu tu wierzyć? :PPP

PSIQ

1. Data: 2004-05-29 20:18:22

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PSIQ wrote:

> I komu tu wierzyć? :PPP

wróżka prawdę Ci powie... ;)

BTW PSIQu ruszyło coś z ustawą?
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-05-29 20:42:44

Od: "PSIQ" <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał:
> BTW PSIQu ruszyło coś z ustawą?
> --
> Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Chyba wszystko stoi jak stało. Jest podkomisja ds. nowelizacji ustawy, ale w
Sejmie jest tak wesoło teraz, że nie wierzę, żeby się tym rzetelnie
zajmowali. Przestaję powoli wierzyć, że sprawy zawodu zostaną uregulowane.
Moja wiara wisi na włosku inwestycji 10 zł na koszty organizacji samorządu,
którą poczyniłem!!! Oddadzą? :)

Pzdr, PSIQ

1. Data: 2004-05-30 08:09:39

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PSIQ wrote:

> Moja wiara wisi na włosku inwestycji 10 zł na koszty organizacji samorządu,
> którą poczyniłem!!! Oddadzą? :)

PTP stara się o status organizacji pożytku publicznego. Może będzie
można sobie te 10 zł odliczyć od podatku :)))

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Test plam Rorschach'a
jazda samochodem a benzodiazepiny
MENSA popiera Leppera ;)
dzień dobry