Stwardnialy sutek

1. Data: 2001-11-22 21:00:06

Temat: Stwardnialy sutek
Od: "Miłosz Jakubowski" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od paru dni wyczulem u siebie stwardnienie prawego sutka,
przy mocniejszym dotknieciu troche boli, co to moze byc ?
z gory dziekuje

2. Data: 2001-11-22 21:40:39

Temat: Re: Stwardnialy sutek
Od: "Filip Błaszczyk - Hyo" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Podaj moze swój wiek
Bo może to być z tym związane.
Hyo.

Tak to rochę trudno cokolwiek powiedzieć.
Poza tym nie chcę straszyć posługując się małą bazą informacji.

3. Data: 2001-11-22 23:47:50

Od: "Bartosz Krakowiak" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczyna czasem moze byc banalna, wystarczy podraznic sutek koszulka i moze
dojsc do opisanych przez Ciebie objawow. Tylko ze to trwa gdzies ok. 2-3
dni. (chyba ze nosiz caly czas koszulke ktora Cie obciera). No ale jest to
jedna z mozliwych przyczyn, w zasadzie najprostrza.

4. Data: 2001-11-23 03:19:58

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hyo.
>
> Tak to rochę trudno cokolwiek powiedzieć.
> Poza tym nie chcę straszyć posługując się małą bazą informacji.

Dla logiki i przyzwoitosci nalezaloby rowniez ustalic plec tego sutka.

Pozdrawiam

dradam

Suplementy kulturystyczne
grainery