Sugestia - czy ulegamy jej wpływom?

1. Data: 2001-05-12 20:02:00

Temat: Sugestia - czy ulegamy jej wpływom?
Od: "Saviok" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Zastanawialiście się kiedyś na temat siły sugestii?
Czy wiecie jak ona działa, i jak można wiele
zdziałać znając jej zasady?
Zapraszam do ciekawego artykułu, który
umieściłem na stronie www.humans.prv.pl
saviok

1. Data: 2001-05-12 20:45:08

Temat: Re: Sugestia - czy ulegamy jej wpływom?
Od: "Lorn" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saviok" <s...@w...pl> wrote in message news:9dk6j6$rf5$1@news.tpi.pl...
> Witam serdecznie
> Zastanawialiście się kiedyś na temat siły sugestii?
> Czy wiecie jak ona działa, i jak można wiele
> [...]

Kazdy, kto kliknal, doswiadczyl wlasnie dzialania sily sugestii.
:-)

Lorn

1. Data: 2001-05-12 21:06:49

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kazdy, kto kliknal, doswiadczyl wlasnie dzialania sily sugestii.
> :-)

Na mnie to nie zadzialalo :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-05-12 22:25:15

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe , dokladnie :)))))

1. Data: 2001-05-12 22:27:17

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Źródło strony:
"Potęga podświadomości" Joseph Murphy

O tym juz chyba mowilismy prawda?

1. Data: 2001-05-13 19:02:00

Od: ":::> nelson <:::" <n...@z...prz-rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mnie to nie zadzialalo :)

na mnie tez nie .. pomyslałem sobie .. "eeee... pewnie kolejne streszczenie
knigi "Wywieranie wplywu na ludzi" ." wiec nie kliknalem :)

n.

1. Data: 2001-05-13 21:39:36

Od: "Bolesław Jodkowski" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez nie kliknalem, ale to juz z czystego lenistwa...:)

1. Data: 2001-05-14 07:28:13

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saviok" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
> Zastanawialiście się kiedyś na temat siły sugestii?
> Czy wiecie jak ona działa, i jak można wiele
> zdziałać znając jej zasady?

Przeczytałem kiedyś księżkę Cialdiniego "Wywieranie wpływu na ludzi" i
dowiedziałem się kilku pożytecznych rzeczy, głównie jak rozpoznać czyjąś
manipulację (i sugestię) i kiedy i jak się przed nią bronić. To się
sprawdza. Natomiast co do autosugestii to jakoś nie mam przekonania, może
niektórym ludziom coś się rzeczywiście udało ale mieli jakieś wyjątkowe
zdolności albo musieli w to włożyć mnóstwo pracy.

1. Data: 2001-05-14 07:43:38

Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niektórym ludziom coś się rzeczywiście udało ale mieli jakieś wyjątkowe
> zdolności albo musieli w to włożyć mnóstwo pracy.

Książka jest naprawdę dobra, to się czyta jednym tchem. Rzeczywiście można
się nauczyć bronić przed manipulacją, ale też manipulować innymi.

Sylwia

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------
--
Masz problem z prowadzeniem ksiag? Szukasz odpowiedzi?
Forum Ksiegowych i Bieglych Rewidentow w INTERIA.PL!

1. Data: 2001-05-14 08:15:57

Od: "Omega" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości

> Książka jest naprawdę dobra, to się czyta jednym tchem. Rzeczywiście można
> się nauczyć bronić przed manipulacją, ale też manipulować innymi.

Masz rację, Sylwio.To dobra ksiązka, chociaz troche przerazajaca.
Cała rzecz w rodzaju inteligencji czytajacego - do czego ja wykorzysta.
Pozdrawiam, Omega

Zagadka
TEST OSOBOWOŚCI
problematyka dzieci w domach dziecka ..