Sukcesy i porażki - wstepne uwagi o sezonie

11. Data: 2004-07-20 13:21:28

Temat: Re: Sukcesy i porażki - wstepne uwagi o sezonie
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in news:4755.0000013b.40fd1184
@newsgate.onet.pl:

> Masz może niepotrzebne nasiona żółtej sasanki,albo vernalis ?
> Mam nadmiar nasion białej,chętnie wymienię .Mirzan

Białej tez mam sporo :-)
Dostales moj list? Bo znow cos nam sie robi z poczta..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

12. Data: 2004-07-20 22:50:45

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał

> To co z siewu: tutaj wrażenia różne: część w ilościach półhurtowych
> (p. ząbkowany, szarotka, k. polny, pseudoplatanus, [...ciach....] insze
klony),

Tak gwoli przypomnienia, to u mnie czeka 1,0 -- 1,2m A.monospessulanum
(poprawna pisownia?) na odbiór, lub wysyłkę (jeśli znajdę takie puzdro), lub
wywózkę do szwagra kieleckiego...
A jakie to te insze? bo cośbym klonowego posadził:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

13. Data: 2004-07-21 19:19:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:

> Tak gwoli przypomnienia, to u mnie czeka 1,0 -- 1,2m
> A.monospessulanum (poprawna pisownia?) na odbiór, lub wysyłkę (jeśli
> znajdę takie puzdro), lub wywózkę do szwagra kieleckiego...

Pamiętam, pamiętam, ale kiedy będziemy w tamtych stronach, to jeszcze
nie wiem :-)

> A jakie to te insze? bo cośbym klonowego posadził:-)

Ot, taki A. pensylvanicum -- z +/- setki nasion siewek jest ze trzy na
krzyż, A. mono -- chyba jeszcze nie skiełkował, takoż
A. davidii. A. campestre -- tego trochę więcej, jakby co, będzie na
czym szczepić, takoż pseudoplatanus.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Eskimos z Kamczatki,
Z gołym chwostem biegł w stronę matki.

14. Data: 2004-07-21 21:04:39

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Nie taki wielki bo jedna chętna jest:))

Mało Ci? :-).

> Mógłbyś rozwinąć myśl, bo nie pojmuję o co chodzi z tym P. fl.a ciekawa
> jestem :)) Znowu masz jakąś niespodziankę tak jak np. P. acaulis biały
> pełny?

Popatrz sama, jaki cudak: http://www.sapijaszko.net/ogrod/12.html.
Wylazło spod ziemi, zakwitło, oby wiecej takich :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Piotr w samobójczej wenie
Na szynach położył się z drżeniem

15. Data: 2004-07-21 21:45:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m24qo1f4wo.fsf@sapijaszko.net...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:
>

> Mało Ci? :-).

Jeden jest....jeden, to mi mało :) Kurcze następne rosliny dla
wybrańców....najpierw wciska nagrupie, kto che niech bierze bo za dużo
wyrosło, a jak człowiek zgłosi zapotrzebowanie, to żałuje ;))))

> Popatrz sama, jaki cudak: http://www.sapijaszko.net/ogrod/12.html.
> Wylazło spod ziemi, zakwitło, oby wiecej takich :-)

A to nie ode mnie? Tylko etykiety może Pan S. pozamieniał :)
http://www.softel.com.pl/~kattka/photos/photo_81.htm

Pozdrawia i dziekuje za odpowiedź, wymuszoną wprawdzie, ale zawsze :))
Kaśka

16. Data: 2004-07-22 07:02:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A to nie ode mnie? Tylko etykiety może Pan S. pozamieniał :)
> http://www.softel.com.pl/~kattka/photos/photo_81.htm

Nie, z ubiegłorocznego Kokotowa.

> Pozdrawia i dziekuje za odpowiedź, wymuszoną wprawdzie, ale zawsze
> :))

Nie wymuszoną, ale chciałem najpierw zdjęcia zgrać i wystawić :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien polityk z Bukaresztu
Dostał się kiedyś do aresztu.

17. Data: 2004-08-29 16:21:00

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja o sukcesach
Hitem sezonu okazala sie rezeda zoltawa z metrowymi, biczowatymi owocostanami.
Jest super.
A 5-cio letnia kepa dziewiecsilu ma 54 kwiaty.
Pozdrawiam Krystyna

cd."Dlaczego nie toną"
Zółknące liście ketmii syryjskiej
Fikus w dobre ręce