Re: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE

From: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE
Date: Fri, 13 Oct 2000 08:26:38 +0200

hans1 napisał(a) w wiadomości: <8s68s4$4ls$4@news.tpi.pl>...

>"
>Panie ....,
>
>Przejrzalem obliczenia dla ..... i sadze, ze bilans wyparki bylby
(.....)
>jest juz nadmiar na dziale II).

Wyparki - miło - pokrewna branża (studiowałeś energetykę albo coś
zbliżonego?)

A wracając do tematu - czy facet miał racje? Jeżeli te korekty wprowadzone
przez szefa są zasadne, gdyż np. wykonałeś błędne obliczenia, to niestety -
Twoja wina. I jeżeli taka sytuacja powtarza sie przy każdym projekcie, to
wcale nie dziwie sie, że odbierasz szefa jako agresora. Ja jednakże nie
odbierałbym go jako osoby niedoceniającej mojej pracy, tylko wziął bym sie
do roboty, ażeby nie odwalać bubli...

>W przeslanych wydrukach temperatury oparow w obliczeniach
>ogrzewaczy nie zgadzaja sie z temperaturami w wyparce - czy
>wydrukowal Pan wczesniejsze wersje obliczen ogrzewaczy, czy tez
>nie zdazyl Pan zrobic nowych ? Co gorsza, temperatura oparow V jest
>inna w obliczeniu ogrzew. wody poprasowej, a inna w obliczeniu
>ogrzewacza soku przed defek. gl.

Kolejne błędy - czyżbyś projekty robił niedbale? Zastanów sie nad tym, bo
jeżeli tak jest, nie możesz rościć do szefa pretensji, o to, że jest na
ciebie cięty.

>Jest tez nieporozumienie z aparatem IVb - pole pow. powinno byc
>1400, a w wydruku jest 2500; temperatura w komorze grzejnej jest
>111 choc w danych temperatura pary jest 110.

Bardzo duży błąd w obliczeniu pola. Dal kogo robicie te projekty - wyobraź
sobie, że firma wykonuje inwestycje w oparciu o błędne założenia. Żadna z
firm nie mogła by pogodzić sie z startami jakie by za tym szły. Wy (czy też
twój szef, czy instytucja w której pracujesz stracilaby zaufanie.

>PS. ten list dostałem po straceniu kilku dni na obliczenia oraz pół dnia na
>przygotowanie i wysłanie przesyłki z obliczeniami. Dodam też, że kiedyś

Jeżeli obliczenia były błędne z Twojej winy, to niestety - nie możesz mieć
pretensji do szefa.

>Czy mylnie interpretuję intencje szefa oraz czy powinienem jasno
przedstawić
>swoje oczejiwania finansowe?

ps.

Moim zdaniem jest to suchy list zawierający informacje zawodowe. Nie
wyczułem w nim żadnych podtekstów, ale same rzeczowe informacje.

Piotrek. M.