Super wzrok bez niczego - eksperyment

31. Data: 2006-11-19 20:30:14

Temat: Re: Super wzrok bez niczego - eksperyment
Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> Najpierw sprawdzmy czy to prawda. W jaki sposób sprawdzić? Trzeba sie
> ograniczyć tylko do oka. Jeżeli po jajecznicy popitej śmietaną oklapną
> mięsnie soczewki i jednocześnie zwężą się źrenice to krótkowidz będzie
> widział dalej.

LOL

Na pewno oklapną, ekspresowo;]

pzdr.
R*

32. Data: 2006-11-19 20:35:37

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <

> I co? Nigdzie nie jest tu wspomniane o działaniu parasympatykomimetycznym.

O działaniu parasympatykomimetycznym jest w ksążce Kwaśniewskiego. W
artykule jest tylko o katarakcie.

pzdr.
S*

33. Data: 2006-11-19 20:45:02

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> LOL
>
> Na pewno oklapną, ekspresowo;]

Lubisz się droczyć. Przecież wiesz że chodzi o typ zywienia a nie o jedno
danie.
Dobranoc
S*

34. Data: 2006-11-19 20:52:47

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> O działaniu parasympatykomimetycznym jest w ksążce Kwaśniewskiego. W
> artykule jest tylko o katarakcie.

To dla mnie żaden dowód. Też sobie mogę napisać książkę i napisać bzdury
nie poparte wynikami badań.

pzdr.
R*

35. Data: 2006-11-20 16:12:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widział dalej. Potem próba z weglowodanami. Zachęcam.
> Wpływ na kataraktę sprawdzili robiąc wywiady z operowanymi i ze zdrowymi.

o Boze, ze Ty jeszcze Nobla nie dostales !!!!!!!!!!

casus

36. Data: 2006-11-20 18:28:46

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <

> o Boze, ze Ty jeszcze Nobla nie dostales !!!!!!!!!!

Noble dają za badania a nie za dobre rady. A ja Was tylko zachęcam do badań.

S*

37. Data: 2006-11-21 07:41:24

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek <s...@w...pl> napisał(a):

> A co do oka krótkowidza to oprócz głębi ostrości jest jeszcze czynnik
> kształtu. Takie oko ma kształt jaja. Mrużenie to nacisk na rogówkę i
> skracanie gałki ocznej. Przy tej okazji można wspomnieć o gimnastyce oka.
> Oko jajo siedzi w jajowatym gnieździe. Patrzenie w bok i wgórę (przeważnie
> patrzymy na wprost i pod nogi) skraca gałkę i rozpycha na boki oczodół. To
> taka XIXwieczna metoda poprawy ( i zapobiegania wadzie) wzroku.

uff, już myślałam, że cale towarzystwo zwariowało. Rzęsy, rotfl.

h.

38. Data: 2006-11-21 08:57:36

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " > Szczepan Białek <s...@w...pl> napisał(a):

> uff, już myślałam, że cale towarzystwo zwariowało. Rzęsy, rotfl.

Moda też zwariowała:
"Siakieś takie strasznie małe te bryle teraz produkują, że niby
> takie są modne." (Uniemożliwiają gimnastykę)

S*.

39. Data: 2006-11-21 13:07:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Noble dają za badania a nie za dobre rady. A ja Was tylko zachęcam do
> badań.
>
> S*

to umowmy sie, ze zmienisz grupe na pl.sci lub pl. paramedycyna i tam
zachecaj do badan z ta jajecznica ze smietana. Nie wyglupiaj sie juz tutaj.

casus

40. Data: 2006-11-21 14:41:29

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moda też zwariowała:
> "Siakieś takie strasznie małe te bryle teraz produkują, że niby

ale z drugiej strony pozwala paradować po ulicy bez straszenia gawiedzi (a
nawet dodaje uroku). Widywałeś duże gabarytowo bryle np. -8? Nie dziwię się,
że towarzystwo chadzało...z paluchem przy oku przyciskającym skórę tak, by
własnie cofnąć oko wgłąb oczodołu i skrócić soczewkę...

h.

[Wrocław] kompleksowe badania
Jak wykryc raka ?
zatrzymane 2 gorne zeby - trojki - staly aprat ortodontyczny
Kalms - jak zażywać ?
niedotlenienie okołoporodowe