Re: Susanne - warto ???

1. Data: 2001-10-25 20:56:51

Temat: Re: Susanne - warto ???
Od: "Jadwiga Klebba" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli masz pieniądze to warto.
Jadwiga
Użytkownik nann <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...25.200.9...

1. Data: 2001-10-26 06:27:29

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jednš

Moim zdaniem numer z października nie jest aż tak super jak bywają inne, choć
nie można powiedzieć, że jest brzydki. Natomiast na pewno super będzie
kolejny - z listopada, widziałam zapowiedź - będzie poświęcony Bożemu
Narodzeniu. Jeśli zastanawiasz się, to może zdecyduj się na ten następny.
Będziesz miała wtedy pomysły na Święta na parę kolejnych lat. Można coś
podpatrzeć i nawet zrobić jakieś drobne upominki. Szczegółową relację z
zawartości mogę zdać w poniedziałek, bo w tej chwili dokładnie nie pamiętam i
nie chcę wprowadzić w błąd.
Swoją drogą w EMPIKU możesz poprosić o otworzenie jednego egzemplarza. W moim
z reguły jeden leżący na półce jest bez folii, żeby mozna było przeglądnąć
zawartość.
Pozdrawiam
Magda (pierwszy raz pisząca na grupę, ale nie ostatni :-))
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-10-26 09:43:54

Temat: Re: Susanne - warto ??? Kram z robotkami na pewno!
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macia" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Pewnie

Od 15 pazdziernika mozna w kioskach kupic specjalne wydanie Kramu z
robotkami,,poswiecone w calosci Bozemu Narodzeniu. Mnostwo malych, uroczych
obrazeczkow, jeden wiekszy tez i to bardzo udany. Polecam, a jesli juz nie
bedzie, przesle chetnym skany

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-29 07:36:57

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do Wszystkich - zwariować i jechac jeszcze raz po tš gazete, czy nie
warto ? Co jest w œrodku, jakie wzory (egzemplaż był
>>> zafoliowany).

Zgodnie z obietnicą "donosze" co jest w tym numerze Susanny:
wzory głownie nawiązują do jesieni, jest np. alfabet - czerwone litery z
motywami liści, obrazek - pies goniący kaczki po wodzie, wiewiórki z orzechami
i liśćmi, obrazy - drzewa, jakiś iglak i liściaste - duże wzory, liście dębu +
żołędzie, wzór na obrus kuchenny z motywem orzechów i w ogóle wiele wzorków z
orzechami, np. na łapki do garnków, parę wzorów z motywami świeczników,
kieliszków i karafek, tak samo mapa świata na poduszkach, wzory poduszek z
kwiatami - duży kwiat np. róża w otoczeniu drobiazgu liści i kwiatów, obrazek-
koloekcja piór, stalówek i atramentów, obrazek z pieskami różnych ras, obrazki
(spore) lokomotywy, do dziecięcego pokoju - karuzela z konikami. Te pierwsze
wzory są w kolorach jesiennych, dużo rudości i brązu.
Ciekawie wygląda zapowiedź następnego numeru: różnego małe ozdoby śiąteczne,
wesoły obrus z bałwanami, skarpety na prezenty.
Pozdrawiam
Magda

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

Koty na www
Rodzaje sciegow - linki?
Ale hafty !!!
krzyżyki
Akozdrew czuje się dotknięty waszymi komentarzami....